وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

سوئیس معامله بیت کوین را برای بیش از 2 میلیون مشتری فعال می کند

پنجمین بانک خرده فروشی بزرگ در سوئیس به بیش از دو میلیون مشتری خود اجازه می دهد تا تا سال 2024 معامله بیت کوین انجام بدهند.

معامله بیت کوین برای بانک سوئیسی

پست فایننس نه تنها یک بانک خرده فروشی پیشرو در سوئیس است، بلکه بازوی بانکی اداره پست سوئیس نیز می باشد.این بانک در حال حاضر با Swissquote برای خدمات ارزهای دیجیتال شریک است، اما به نظر می رسد در حال ایجاد یک پلت فرم مستقل است.

بر اساس گزارش SwissInfo ، پست فایننس ، پنجمین بانک خرده‌فروشی بزرگ سوئیس و بازوی بانکی اداره پست سوئیس، به 2.69 میلیون مشتری خود اجازه می‌دهد تا از سال 2024 بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را خریداری، بفروشند و نگهداری کنند.

ساندرا لینهارت، رئیس بانکداری خرده فروشی پست فایننس می گوید:

مشتریان ما خواهان دسترسی مستقیم به این بازار از طریق بانک خانگی خود هستند. با توجه به نهادینه شدن فزاینده [ارزهای رمزنگاری شده] در 18 ماه گذشته، این زمان ایده آل برای ورود به بازار است.

بر اساس گزارشات ، در سال 2017، Swissquote اولین بانک خرده فروشی سوئیسی بود که خدمات معاملاتی برای بیت کوین ارائه کرد که منجر به سود فراوان بیش از 104 میلیون دلار در سال گذشته شد.

پست فایننس و معامله بیت کوین برای مشتریان خود

پست فایننس و معامله بیت کوین برای مشتریان خود

این تخصص منجر به تکیه پست فایننس به Swissquote در مشارکتی شد که شاهد توسعه Yuh، برنامه دیجیتال پست فایننس بود که دسترسی مشتریان خود را به ارزهای دیجیتال فراهم می کرد و منجر به ایجاد آن شد.

با این حال، این اعلامیه ظاهراً پست فایننس را در رقابت مستقیم با Swissquote قرار می دهد.

تصمیم پست فایننس نه تنها برای تشویق تجارت بیت کوین، بلکه ایجاد یک پلتفرم مستقل برای انجام این کار، در بحبوحه یک اصلاح بازار انبوه است که باعث شده بیت کوین بیش از 70 درصد از ارزش تاریخی خود را که تقریباً به 70000 دلار رسیده است، از دست بدهد.

بازوی بانکداری پستی سوئیس به سایر مؤسسات سنتی که بیت کوین را پذیرفته اند می پیوندد، مانند: جولیوس بائر، بانک ال جی تی، گلدمن ساکس، جی پی مورگان و فیدلیتی و بسیاری دیگر.

این سرویس عمدتاً بر تجارت و نگهداری بیت کوین و سایر ارزهای رمزنگاری شده متمرکز خواهد بود، اما طبق گزارش ها، این شرکت به دنبال شرکای خارجی اضافی برای ادامه ساختن پیشنهادات محصول است.

 

همچنین بخوانید :