وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

بررسی‌های قانون‌گذاران ایالتی درباره Voyager تشدید شدند

امروز، قانون‌گذاران اوراق بهادار در تگزاس و آلاباما اعلام کردند که آن‌ها پس از ریزش صرافی Voyager، در حال گسترش دادن بررسی‌های خود درباره این صرافی هستند.

به گزارش ایران اکسچنجر ، مقامات ایالتی به دنبال بررسی این امر هستند که آیا Voyager اطلاعات درستی پیرامون وام‌ها و اعتبار وام گیرندگان خود فاش کرده است یا نه.

قانون‌گذاران تگزاس، آلاباما و نیوجرسی، هرکدام بررسی‌هایی پیرامون صرافی‌های رمزارز Voyager Digital و Celsius Network، پس از اینکه ماه گذشته این کمپانی‌ها امکان برداشت توسط مشتریان را متوقف کردند، آغاز کردند.

Voyager

Voyager

در روز سه‌شنبه هفته گذشته، Voyager درخواست محافظت از ورشکستگی بخش 11 ثبت کرد، که منجر به افت سهام عام این کمپانی به میزان حدود دوازده درصد شد.

در روز بعد آن ، معاملات این سهام، پس از اینکه بعد از افتی بیست و شش درصدی به 0.26 دلار رسید، در صرافی سهام تورنتو متوقف شد.

حتی کمک مالی 500 میلیون دلاری ماه گذشته از سوی Alamada Research، نیز نتوانست جلوی ریزش وویجر را بگیرد.

اسناد ورشکستگی Voyager مشخص کرد که Alamada Research میزان 377 میلیون دلار به Voyager بدهکار است.

طبق گزارشات ، قانون‌گذاران همچنین پیرامون محصولات ییلد در Voyager و Celsius بررسی‌هایی را، پیرامون اینکه آیا اوراق بهادار ثبت نشده بوده‌اند، آغاز کرده‌اند.

هردوی این کمپانی‌های رمز ارز نرخ سود استثنایی‌ای را، به ترتیب، 12 و 17 درصد، ارائه می‌کردند.

هردو کمپانی هنوز این نرخ بهره را در سایت خود تبلیغ می‌کنند.

معاون رییس کمیسیون اوراق بهادار آلاباما، آماندا سن، در صحبت با خبرنگاران گفت:

ما در حال بررسی این کمپانی‌ها و تلاش برای فهمیدن اینکه چه اتفاقی و چرا رخ داد، هستیم. ما در حال پرس‌وجو هستیم. این بررسی‌ها هنوز در مراحل اولیه هستند، اما ما نسبت به سرمایه گذاران خود در ایالات خود، مسئولیت داریم.

همچنین بخوانید :