وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

کمیته خزانه داری بریتانیا تحقیق در مورد صنعت کریپتو را آغاز کرد

کمیته خزانه داری بریتانیا – عموم مردم تا 12 سپتامبر فرصت دارند تا شواهدی را ارائه دهند که کمیته ممکن است در گزارش خود به پارلمان درباره خطرات و فرصت های مربوط به کریپتو و DLT استفاده کند.

کمیته خزانه داری بریتانیا از مردم خواسته است تا شواهد مرتبط با نقش ریسک ها و فرصت های کریپتو را ارائه دهند.

در اطلاعیه روز سه‌شنبه، کمیته اعلام کرد که تحقیقاتی را آغاز کرده است که به افراد اجازه می‌دهد در مورد نقش دارایی‌های کریپتو در بریتانیا بنویسند.

کمیته خزانه داری بریتانیا

کمیته خزانه داری بریتانیا

کمیته خزانه داری اعلام کرد که در حال بررسی این موضوع است که چگونه دولت بریتانیا، سازمان رفتار مالی، یا FCA، و بانک انگلستان می توانند مقررات را متعادل کنند تا به منظور ارائه حفاظت کافی برای مصرف کنندگان و کسب و کارها بدون ایجاد نوآوری خفه کننده” و همچنین نحوه توزیع ارزهای دیجیتال و فناوری دفتر کل توزیع شود.

می تواند بر افراد، مشاغل و مؤسسات مالی تأثیر بگذارد.

مردم بریتانیا تا 12 سپتامبر فرصت دارند تا شواهدی را ارائه کنند که کمیته ممکن است در گزارش خود به پارلمان از آنها استفاده کند.

در میان سؤالات ارائه شده، فرصت ها و خطرات یک ارز دیجیتال بانک مرکزی از بانک انگلستان، آنچه که دولت بریتانیا می تواند از قانون گذاران و قانونگذارانی که به ارزهای دیجیتال در کشورهای دیگر رسیدگی می کنند بیاموزد، و شدت محیطی و منابع استفاده از فناوری دارایی های رمزنگاری شده است.

استفاده از دارایی های رمزنگاری شده چه تاثیری می تواند بر شمول اجتماعی داشته باشد؟ از کمیته پرسید.

آیا دولت و قانون‌گذاران برای درک فرصت‌های ارائه شده توسط دارایی‌های رمزنگاری و در عین حال کاهش خطرات، مجهز هستند؟ استفاده از دارایی‌های رمزنگاری شده – از جمله توکن‌های غیرقابل تعویض – چه فرصت‌ها و خطراتی را برای افراد، اقتصاد و عملکرد بخش‌های دولتی و خصوصی ایجاد می‌کند؟

تحقیق جدید

ما یک تحقیق در مورد “صنعت دارایی های رمزنگاری شده” راه اندازی کرده ایم

ما به خطرات و فرصت‌های بالقوه مرتبط با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری، از جمله موارد دیگر، نگاه خواهیم کرد

– کمیته خزانه داری 13 ژوئیه 2022
این تحقیق به دنبال درخواست دولت در 5 ژوئیه مبنی بر بررسی مالیات های مربوط به امور مالی غیرمتمرکز از طریق وام های رمزنگاری و سهام انجام شد. روز سه‌شنبه، جان کانلیف، معاون رئیس‌جمهور ثبات مالی در بانک انگلستان، همچنین از تنظیم‌کننده‌ها خواست تا «به کار» ترکیب کریپتو و بلاک چین در چارچوب‌های موجود ادامه دهند.

رسوایی پیرامون بوریس جانسون که به زودی نخست وزیر سابق خواهد شد، رهبری را در میان قانونگذاران مالی و قانونگذاران در بریتانیا متزلزل کرده است.

ریشی سوناک، وزیر دارایی و جان گلن وزیر اقتصاد در اعتراض به اقدامات نخست وزیر استعفا دادند اما بعداً به ترتیب ندیم زهاوی و ریچارد فولر جایگزین شدند.

اشلی آلدر، مدیرعامل کمیسیون اوراق بهادار و آتی هنگ کنگ نیز از ژانویه 2023، رئیس بعدی FCA خواهد بود.

 

همچنین بخوانید :