وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

شکایت توییتر از ایلان ماسک برای قرارداد 44 میلیاردی

شکایت توییتر از ایلان ماسک به دلیل عدم پیگیری خرید 44 میلیارد دلاری.

شکایت توییتر از ایلان ماسک

بر اساس اسناد دادگاهی که شامگاه سه شنبه منتشر شد، توییـتر از ایلان ماسک شکایت کرده است تا او را مجبور به خرید این پلتفرم به مبلغ 44 میلیارد دلار کند.

هفته گذشته، ماسک با ابراز نگرانی از وجود حساب‌های ربات و اسپم در این پلتفرم، از این توافق خارج شد.

شکایت توییتر از ایلان ماسک

شکایت توییتر از ایلان ماسک

در نتیجه، توییتر Watchell، Lipton، Rosen & Katz LLP را برای آماده شدن برای شکایت، که در ایالت دلاور ایالات متحده تنظیم شده بود، استخدام کرد.

ماسک با اجرای یک نمایش عمومی برای وارد کردن توییتر به بازی و پیشنهاد و سپس امضای یک توافقنامه ادغام پسند فروشنده، ظاهرا معتقد است که او بر خلاف هر طرف دیگری که مشمول قانون قرارداد دلاور است آزاد است نظر خود را تغییر دهد، شرکت، فعالیت‌های آن را مختل کند، ارزش سهامداران را از بین ببرد و از آنجا خارج شود.

در پرونده آمده است:

توییتر حق دارد تعهدات متهمان تحت توافقنامه ادغام را انجام دهد و برای سهامداران توییتر از سود معامله ماسک اطمینان حاصل کند.

ماسک و نهادهای او باید از نقض بیشتر ممانعت به عمل آورند و به تعهدات خود برای کار در جهت جلب رضایت تعداد کمی از آنها دستور داده شود.

شرایط بسته شدن، و دستور بسته شدن در صورت ارضای آن شرایط.

دیروز نامه ای از طرف توییتر تاکید کرد که اقدام ماسک برای فسخ قرارداد “بی اعتبار و نادرست” است.

این دادخواست 62 صفحه ای به جزئیات رابطه مستمر ماسک با این شرکت می پردازد.

ماسک به جای تحمل هزینه رکود بازار، همانطور که توافقنامه ادغام ایجاب می کند، می خواهد آن را به سهامداران توییتر منتقل کند.

این با تاکتیک‌هایی مطابقت دارد که ماسک از اوایل سال جاری علیه توییتر و سهامدارانش به کار گرفته است، زمانی که او شروع به جمع‌آوری سهام نامعلوم در شرکت کرد و بدون اطلاع رسانی لازم به رشد موقعیت خود ادامه داد.»

 

همچنین بخوانید :