وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

محصولات کریپتو دومین هفته متوالی ورودی های ناچیز را مشاهده کنید

محصولات کریپتو برای دومین هفته متوالی شاهد ورود ناچیز در هفته گذشته به مبلغ 15 میلیون دلار بودند.

طبق آخرین گزارش ها درباره محصولات کریپتو ، این جریان‌ها باعث شد تا کل AuM از پایین‌ترین سال و نیم سال خود به 36.2 میلیارد دلار بازگردد.

مشابه هفته گذشته، ورودی به محصولات کوتاه مدت بیت کوین از 6.3 تا 1.7 میلیون دلار بیشتر از محصولات با بیت کوین بلند مدت بود.

دارایی های دیجیتال و محصولات سرمایه گذاری کریپتو برای دومین هفته متوالی شاهد ورود ناچیز در هفته گذشته به مبلغ 15 میلیون دلار بودند.

محصولات کریپتو

محصولات کریپتو

طبق آخرین گزارشات ، این جریان‌ها باعث شد که کل دارایی‌های رمزنگاری تحت مدیریت (AuM) از پایین‌ترین سطح خود در یک سال و نیم گذشته به 36.2 میلیارد دلار بازگردند.

در حالی که هنوز مثبت است، این ورودی ها حتی کمتر از 64 میلیون دلار در هفته قبل بود.

از نظر منطقه ای، آمریکای شمالی شاهد اکثر جریان های ورودی بود.

به عنوان مثال، صرافی‌های ارزهای دیجیتال ایالات‌متحده شاهد ورودی‌هایی بالغ بر 8.2 میلیون دلار بودند که 76 درصد آن به‌ویژه موقعیت‌های فروش را شامل می‌شد.

علاوه بر این، کانادا شاهد ورودی 7.1 میلیون دلاری بود. در میان کشورهای اروپایی، سوئیس با ورودی 1.9 میلیون دلار به تنهایی ایستاده است.

مشابه هفته گذشته، ورودی به محصولات کوتاه مدت بیت کوین از 6.3 تا 1.7 میلیون دلار بیشتر از محصولات با بیت کوین بلند مدت بود.

هفته قبل، محصولات سرمایه گذاری کوتاه مدت بیت کوین شاهد ورود بی سابقه 61 میلیون دلاری بودند.

با این حال، طبق این گزارش، «جریان‌های ورودی موقعیت‌های کوتاه در حال کاهش است، در حالی که افزایش قیمت اخیر در قیمت بیت‌کوین، AuM را از اوج 140 میلیون دلار به 127 میلیون دلار در هفته گذشته کاهش داده است».

در همین حال، محصولات مبتنی بر اتریوم برای سومین هفته متوالی شاهد ورود مجموع 7.6 میلیون دلار بودند.

بر اساس این گزارش، پس از 11 هفته متوالی جریان خروجی، این دوره سه هفته ای حاکی از یک چرخش متوسط ​​در احساسات است.

در اوج خود، خروجی سالانه محصولات مبتنی بر اتریوم به 460 میلیون دلار رسید.

این گزارش بهبود احساسات را به احتمال فزاینده ادغام نسبت داد، که در آن اتریوم از یک پروتکل اثبات کار به یک پروتکل اثبات سهام مهاجرت می کند، که سال ها در حال ساخت است.

محصولات سرمایه گذاری چند دارایی شاهد تغییرات کوتاه مدت مشابهی از شانس بوده اند.

در حالی که این محصولات در دو هفته از سال تاکنون تنها خروجی جزئی را تجربه کرده اند، هفته گذشته آنها می گویند خروجی جزئی بالغ بر 2.2 میلیون دلار بوده است.

سایر محصولات مبتنی بر آلتکوین تا کنون در این ماه به طور قابل توجهی غیرفعال مانده اند و خروجی های جزئی آن در مجموع 300000 دلار بوده است.

 

همچنین بخوانید :