وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

(Reddit): پیش بینی قیمت ۱۵ هزار دلاری برای اتریوم

(Reddit): پیش بینی قیمت ۱۵ هزار دلاری برای اتریوم

 
 
 

الکسیس اوهانیان ( Alexis Ohanian ) که هم‌بنیانگذار کانال اجتماعی دارای اسم و رسم ردیت است پیش‌بینی می نماید بها ارز دیجیتال اتریوم در سال ۲۰۱۸ به ۱۵۰۰۰ دلار میرسد . براین اساس قیمت بازار آن به یک سری تریلیون دلار رسیده و چه بسا از بیت کوین هم پیشی‌ میگیرد .
 
اوهانیان فعلا در صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر اینیشلایزد کپیتل ( Initialized Capital ) فعالیت می کند . وی در مصاحبه‌ای با نشریه فورچن این پیش‌بینی خویش را اذعان کرد . وی در توضیح این پیش گویی بها اتریوم اعلام کرد که‌این ارز دیجیتال از پتانسیل بیشتری نسبت به بقیه رمزارزهای مو جود برای بسط و موفقیت شامل است .
 
وی درین گفتگو خاطرنشان کرد : «هنوز نیز یه خرده بیت کوین دارم و میپندارم بیت کوین‌ هنوز آن قدر حساس باشد که برای ذخیره بها به کار رود . با این وجود تمایل متعددی به سرمایه‌ گذاری روی اتریوم دارم , چون اشخاص متعددی میباشند که مبتنی بر آن پروژه‌های دیگری را انجام می دهند . در پایان همین سال ارزش بیت کوین به ۲۰ هزار دلار و ارزش اتریوم به ۱۵ هزار دلار خواهد رسید . »
 
چنانچه این پیش گویی صحیح باشد , بها بازار اتریوم از ۶۷ میلیارد دلار کنونی به ۱/۵ تریلیون دلار خواهد رسید . این در حالی خواهد بود که بها بیت کوین حدود ۳۴۰ میلیارد دلار خواهد بود .
 
وی درین گفتگو به کار صندوق خطرپذیر خویش هم اشاره نمود . وی ذکر کرد که صندوق سرمایه‌گذاری خطرپذیر اینیشلایزد کپیتل بر روی غول صنعت رمزارزها یعنی کوین‌بیس سپرده گذاری نموده است . این صندوق همینطور قصد داراست در سال ۲۰۱۸ بر روی فعالیت‌های مبنی بر بلاک چین هم سرمایه‌ گذاری نماید . وی بر این اعتقادوباور است که فناوری بلاک چین , زیرساختی برای «اینترنت نوین» است .
 
الکسیس اوهانیان اذعان کرد : «سال قبلی به هوش تصنعی و مصنوعی و یادگیری ماشینی می‌پرداختیم . سال جاری تمامی چیز بر روی بلاک چین متمرکز است . صحت دارد که سروصدای متعددی در رابطه بلاک چین موجود هست , البته این سر وصدا برای هوش تصنعی و یادگیری ماشینی هم وجود داشت . اکثری از زیرساخت‌های بنیادین مرتبط با نرم‌افزارها و بلاک چین می بایست طی یکی دو سال آتی فراهم شود تا شاهد شکل‌گیری نسل سوم اینترنت باشیم . »
 
وی ادامه بخشید : «در ده سال ۹۰ میلادی نوباوه بودم و داده ها چندانی در رابطه تولید وب نداشتم . به همین جهت است که نسل سوم اینترنت را حاوی انبوهی از فرصت‌ها میبینیم . ما نو ابتدا خط مش هستیم . ما چه بسا نت‌اسکیپ ( جزء او‌لین مرورگرهای اینترنتی ) را ( برای نسل سوم اینترنت ) در اختیار نداریم . ولی این موج در هم اکنون نزدیک شدن است!»