وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

قیمت بیت کوین می‌تواند تا پایان سال ۲۰۱۸ به ۶۰,۰۰۰ دلار برسد !

 
 

نیانگذار Tenx : ارزش بیت کوین میتواند تا پایان سال 2018 به 60000 دلار رسد !

 

طبق گزارش CNBC در مورخ چهارشنبه ۱۱ ژوئیه , جولیان هاسپ , بنیانگذار استارتاپ و ارز دیجیتال TenX گفت که وی کماکان به ارزش ۶۰ , ۰۰۰ دلاری بیت کوین در سال ۲۰۱۸ اطمینان دارااست  

 
هاسپ طی مصاحبه‌ای در کنفرانس سراسری هنگ کنگ , به این شکل اظهار داشت که کماکان بر پیش گویی ماه دسامبر خویش بر اساس ارتقاء بها بیت کوین در سال ۲۰۱۸ تا ۶۰ هزاردلار , پا برجا ایستاده است .
 
در آن زمان , در ماه دسامبر که بیشترین ارزش اعلام شده برای بیت کوین ۲۰ , ۰۰۰ دلار بود , اینجانب برای سال ۲۰۱۸ بها های ۵۰۰۰ دلار و هم ۶۰۰۰۰ دلار را پیش گویی کرده بودم , ما نسبتاً شاهد وقوع نرخ ۵ , ۰۰۰ دلار بوده‌ایم و درحال حاضر بایستی ببینیم بها ۶۰۰۰۰ دلار نیز واقعه می افتد یا این که خیر . با این حال اینجانب هنوز این اطمینان را می دهم که شاهد آن خوا‌هیم بود .
 
بنیانگذار Tenx : بها بیت کوین می تواند تا پایان سال 2018 به 60 , 000 دلار رسد !
 
در این سال هنوز بها بیت کوین به کمتر از ۵۰۰۰ دلار نزول پیدا نکرده است و آخری باری که ارزش بیت کوین ۵ , ۰۰۰ دلار بود , به سپتامبر ۲۰۱۷ گشوده میشود .

 
 
 

 
 
 

با این وجود در ماه ژوئن بها بیت کوین تا ۵۸۸۰ دلار نیز کاهش پیدا کرده بود که رکورد زیر ترین بها در سال ۲۰۱۸ را ناکامی :
 
بنیانگذار Tenx : ارزش بیت کوین قادر است تا پایان سال 2018 به 60000دلار رسد !او معتقد است که وصال ارزش به مرز ۶۰ , ۰۰۰ دلار می‌تواند واقعیتی باشد که با یک حادثه بزرگ و مثبت در این سال رقم خواهد خورد . به عنوان مثال این حادثه مثبت قادر است مرتبط با یک صندوق سپرده گذاری بورس ( ETF ) یا این که اعلام یک خبر مضاعف مثبت از سمت یکی‌از کشورها باشد در غیر اینصورت , وصال بها بدین مرحله احتمال دارد پاره ای بیشتر ارتفاع بکشد .
 
گزارشگر حیث هاسپ را در رابطه تاثیر منفی بعضا از فشارهای نظارتی اعمال شده برای بازار ارز دیجیتال پرسید و مثلا به ژاپن اشاره‌ داشت . هاسپ در جواب تیتر کرد که شایسته ترین مسیر ممکن برای تهیه قوانین در امر ارزهای دیجیتال , اعمال شفافیت در کاربردهای آن‌ است خیر محدودیت بدون نقص .
 
به گفته هاسپ , بازار ارزهای دیجیتال چنانچه به قیمت حقیقی و واقعی خویش میرسد که پروژه ها و برنامه های عالی این حوزه برگزیده و شایسته ترین آنها گزینش شنوند , در غیر این صورت از شدت نوسانات کم نخواهد شد .
 
هفته قبلی هم تام لی , از پیش‌بینی گذشته خویش مبتنی بر این‌که ارزش بیت کوین تا پایان همین سال به ۲۵ , ۰۰۰ دلار می‌رسد حمایت کرده بود .

 
 

بیت کوین در حین نگارش این خبر با بها ۶۲۳۱٫۰۶ دلار خرید و فروش می شود , و طی بیست و چهار ساعت اخیر , یک افت ۰٫۴ درصدی را تجربه نموده است .