وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

ساخت مجسمه ساتوشی ناکاموتو

ساخت مجسمه ساتوشی ناکاموتو


 ساخت مجسمه ساتوشی ناکاموتو
 
ساخت مجسمه ساتوشی ناکاموتو اوکراینی‌ها قصد دارند مجسمه‌ای از ساتوشی ناکاموتو ( سازنده بیت کوین ) را در کیف ( پایتخت این مرزوبوم ) نصب نمایند . این مجسمه به احتمال فراوان در بلوار شوچنگو و مکانی که تا سال ۲۰۱۴ و آغاز انقلاب مردمان اوکراین , مجسمه لنین ( بابا انقلاب کمونیستی و بنیانگذار شوروی ) قرار داشت نصب خواهد شد .این سفارش نخستین بار بوسیله گروهی که با اسم «جمهوری ساتوشی ناکاموتو» ( Satoshi Nakamoto Republic ) شناخته می شوند سفارش شد . این مجموعه در ابتدا قصد داشت مجسمه‌ای مجازی را پباده سازی نماید که با به کار گیری از اپلیکیشن‌های حقیقت افزوده گردشگری و در مواردی که یوزرها دوربین تلفن همراه را در سمت محل کهن مجسمه لنین می‌گرفتند بر روی ورقه نمایشگر قابل مشاهده باشد .


ساخت مجسمه ساتوشی ناکاموتو
بعداز مدتی , این تیم طوماری را برای مدیرا شهری کیف تهیه و تنظیم کردند و آن گاه یک کمپین تامین مالی برای آن راه انداختند . چنانچه که مقامات شهری کیف با مکان مورد نظر موافقت نکنند , مکان دیگری برای نصب این مجسمه درنظر گرفته خواهد شد .

همچنین بخوانید: نقش ارزهای دیجیتال در مبارزه با فقر
نگاهی به آینده

 
اندری موروز یکی‌از بنیانگذاران حرکت جمهوری ساتوشی ناکاموتو است . وی می گوید بیت کوین نشانه آینده است , درحال حاضر آنکه لنین فقط سمبلی از پیشین به شمار می رود . وی در مصاحبه‌ای با رادیو اروپای آزاد ذکر کرد : «نماد یادبود لنین فقط سمبلی از قرن‌های قبل است که در هر مورد پیشین به شمار میرود و رمانتیک ضد هم را برای مردمان به همراه داراست . ما ساتوشی و تمرکززدایی در جامعه نوید عصری تازه و فرصت‌های جدید را به همراه دارااست . »
تیم جمهوری ساتوشی ناکاموتو قصد داراست علاوه بر نصب مجسمه تولید کننده بیت کوین , قصد دارااست جزیره‌ای را هم خریده و شهری با اسم ساتوشی ناکاموتو تولید نماید . این مجموعه همینطور قصد راه اندازی «مجازی غیرمتمرکز بلاک چینی» را هم دارااست
 
ساخت مجسمه ساتوشی ناکاموتو
 
هر شهری می تواند خود را نامزد میزبانی مجسمه ناکاموتو سازد . شهری که بتواند بیشترین میزان پول را جمع‌آوری نماید غالب خواهد بود . شهرهایی برنده خواهد بود. شهرهایی نظیر پکن، دبی، نیویورک و توکیو از جمله شهرهایی هستند که در این رقابت شرکت کرده‌اند. گفتنی است بزرگ‌ترین مجسمه ناکاموتو در شهر ساتوشی ناکاموتو نصب خواهد شد.
با توجه به هویت ناشناس ساتوشی ناکاموتو هنوز معلوم نیست این مجسمه به چه شکلی خواهد بود.