وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

فروش بیت کوین و اتریوم در ۱۲۰۰ دکه روزنامه فروشی استرالیا

 

خرید بیت کوین و اتریوم برای بخش اعظمی از شهروندان در سراسر دنیا دردسرهایی دارااست . ولی عرضه این دو ارز دیجیتال رمزپایه در بیش تر از ۱۲۰۰ دکه خبرنامه فروشی در استرالیا باعث میشود خرید آن به مراتب ساده‌تر شود .
 
یک صرافی ارز دیجیتال در استرالیا با اسم bitcoin . com . au این خدمت را فعال‌سازی نموده است . گفتنی است کار این پروژه از سال ۲۰۱۶ آغاز شد و زیرساخت‌های واجب برای آن در بخشها مختلفی از این مرزو بوم نصب شد . با این حال , احتمالا بخش اعظمی از اشخاص تمایلی به خرید محصولی دیجیتال از یک فروشنده فیزیکی نداشته باشند .
 
روپرت هکت ( Rupert hackett ) که رئیس این صرافی ارز دیجیتال است در مصاحبه‌ای می گوید :
 
«وقتی محصول‌تان به طور کامل دیجیتال است , جلب اعتماد مشتریان ( برای خرید از فروشگاهی فیزیکی ) کار دشواری است , چون هیچ متاع فیزیکی به آنان تحویل داده نمی شود . با این وجود , عرضه ارز دیجیتال در دکه‌های روزنامه‌فروشی شیوه‌ای راحت و کم‌دردسر برای سرمایه‌گذارانی است که قصد خرید ارز دیجیتال را دارا هستند . »
این‌که این صرافی ارز دیجیتال که با نام بیت کوین فعالیت می کند به فروش اتریوم هم می پردازد برای مخاطبان دیدنی و خیره کننده است . آقای هکت در جواب می گوید که‌این مبادرت واجب بود و دلیلش هم واهمه بعضا سرمایه‌گذاران از بها بیت کوین است .
 
در‌حالتی که خریداران پیش از انجام خرید , کیف پول ارز دیجیتال خویش را فعال‌سازی کرده باشند , طی ۲۰ دقیقه ( یا این که کمتر ) بیت کوین یا این که اتریوم خریداری شده خویش را اخذ خواهند کرد .
 
ولی خرید بیت کوین و اتریوم از این دکه‌های خبر نامه فروشی ارزان نیز نیست و خریداران بایستی کارمزدی ۵ درصدی پرداخت نمایند . از دید آقای هکت این نرخ کارمزد منطقی و منصفانه است . وی میگوید :
 
«این حقیقت که می توانیم بیت کوین و اتریوم را از به عبارتی جایی که خبرنامه و تنقلات میخریم تهیه و تنظیم کنیم نشانگر نهادینه شدن ارزهای دیجیتال رمزپایه است . همگی اشخاصی که تا به امروز به خاطر پیچیدگی‌های خرید بیت کوین به سراغ آن نرفتند , فرصتی بی‌نظیر پدید آمده که خوف از سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال را از میان می برد . »
 
تردیدی نیست که ساده‌تر شدن روند خرید ارزهای دیجیتال در استرالیا به بسط بخت همگانی نسبت بدین ارزها می‌انجامد .