وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

ووچر پرفکت مانی

ووچر پرفکت مانی

به طور کلی ووچر پرفکت مانی را می‌توانید مانند یک کارت شارژ یا یک کارت هدیه در نظر بگیرید با این تفاوت که فیزیکی نیست.

به سادگی می‌توانید با وارد کردن کدهای موجود در این ووچرها، کالا و خدمات مورد نیاز خود را از سایت‌های خارجی خریداری نمایید. همچنین امکان شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر وجود دارد.

برای استفاده از ووچر در خریدهای اینترنتی، نیاز به داشتن حساب در سایت پرفکت مانی نیست. به عبارت دیگر شما به سادگی می‌توانید از سایت‌های صرافی معتبر، ووچر تهیه کنید.  و با وارد کردن کدهای آن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

حساب ووچر الکترونیکی چهار مشخصه ی اصلی دارد که شامل: شماره، کد فعالسازی، میزان و تاریخ ایجاد آن می باشد.

علاوه بر امکان خرید با ووچر پرفکت مانی، هر کاربر پرفکت مانی می‌تواند در حساب کاربری خود، به میزان دلخواه ووچر ایجاد کند . یا ووچرهای خریداری شده را در آن وارد و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند.

نقطه برتری این ووچرها نسبت به سیستم‌های سنتی، زمان بسیار کوتاه فعالسازی و نقد کردن آنهاست. از آنجایی که محدودیت زمانی در خصوص این ووچرها وجود ندارد.  در هر لحظه امکان فعالسازی ووچرهای پرفکت مانی وجود دارد.

به‌وسیله این ووچرهای الکترونیکی می‌توان با کارمزد بسیار کم، کارهای انتقال سرمایه را به شکلی سریع انجام داد.

ووچر پرفکت مانی نوعی کارت شارژ می باشد . و هر ووچر دارای اعتبار مشخصی می باشد.

مزایای ووچر پرفکت مانی

 

1-مزیت اصلی این ووچرها، راحتی استفاده از آنهاست. در استفاده از یک ووچر پرفکت مانی خبری از رد شدن تراکنش یا تاخیر در انجام آن وجود ندارد.  تایید در نقد کردن ووچرها وجود ندارد . و بلافاصله پس از وارد کردن اطلاعات مورد نیاز، مبلغ به حساب پرفکت مانی شما افزوده خواهد شد.

2- ووچرها تاریخ انقضایی ندارند و هر لحظه می‌توانید نسبت به نقد کردن آنها اقدام کنید.

3-کارمزد کم استفاده از ووچرهای پرفکت مانی باعث شده تا این ووچرها به ابزاری مناسب برای افرادی بدل شوند.  که به صورت مداوم پرداخت‌های ارزی انجام می‌دهند.

4- تمامی مبادلات پولی خود را به صورت واقعی انجام دهید.

5-پرداخت با استفاده از موبایل امکان پذیر می باشد.

6- امن است و حساب فرستنده محرمانه باقی می ماند.

7-کاملا ایمن و مطمئن می باشد.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

فرض کنید قصد خرید کالا یا خدمات از یک وب‌سایت را دارد اما نمی‌خواهید برای یک خرید ساده، حساب پرفکت مانی بسازید . در این زمان می‌توانید ووچر بخرید و مبلغ سفارش خود را با آن پرداخت کنید.

از دیگر استفاده‌های ووچر می‌توان به زمان‌هایی اشاره کرد که تمایلی به حمل پول نقد با خود ندارید. در این صورت با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر لحظه و در صرافی‌هایی که در سرتاسر جهان وجود دارند، پول نقد دریافت کنید. در حال حاضر چیزی بیش از ۲۰۰ صرافی مختلف در سرتاسر دنیا از ووچرها پشتیبانی می‌کنند.

امکان انتقال پول به هر کسی در هر کجای دنیا، پرداخت آنلاین مبلغ سفارش به صورت امن . و امکان نقد کردن آنی ووچرها در صرافی‌های سرتاسر دنیا.  باعث شده تا ووچرهای پرفکت مانی به ابزاری محبوب در میان افراد بدل شود.

کارمزد ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

سپرده‌گذاری به‌وسیله ووچر پرفکت مانی در حساب‌های پرفکت مانی کارمزد ندارد . و می‌توانید به راحتی و بدون صرف هزینه اضافی، مبلغ ووچر را با وارد کردن کدهایی که پیش‌تر به آنها اشاره کردیم به حساب خود اضافه کنید.

هنگامی که قصد ایجاد یک ووچر را داشته باشید ملزم به پرداخت کارمزد خواهید بود. این کارمزد برای حساب‌های احراز هویت شده ۰.۵ درصد مبلغ خواهد بود. در صورتی که حساب‌ پرفکت مانی خود را احراز هویت نکرده باشید، کارمزد پرداختی ۱.۹ درصد خواهد بود. این کارمزد پس از ایجاد ووچر از مانده حساب شما کم خواهد شد.

ووچرهای پرفکت مانی به چه ارزهایی تبدیل می‌شوند؟

در حال حاضر بیشتر صرافی‌های دنیا امکان تبادل ووچرها را با ارزهای رایج بزرگ.  مانند دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا و روبل روسیه فراهم می‌کنند. نکته جالب اینجاست که امکان نقد کردن و تبدیل ووچرها به صورت ریال نیز در صرافی‌های داخلی وجود دارد.

گزینه دیگری که پیش روی شماست تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال است.

لازم به ذکر است که صرافی‌ها برای تبدیل ووچرها به ارزهای رایج و ارزهای دیجیتال کارمزد دریافت می‌کنند. این کارمزد با توجه به صرافی مورد استفاده تغییر می‌کند اما این رقم معمولا بین ۰.۵ تا ۴ درصد است.

طریقه استفاده از ووچر پرفکت مانی

1- سرویسی که آن را سفارش داده اید تحویل شما داده خواهد شد.  با این وجود باز هم بدون داشتن حساب perfect money قادرید عملیات پرداختی مورد نظر خود را در سطح وب انجام دهید. در ابتدا به حساب PM یا همان پرفکت مانی خود login نمائید.  یک حساب برای ووچر الکترونیکی خود ایجاد کنید و آن را به گیرنده ارسال نمائید.
2- در صورتی که قصد دارید هزینه ای را برای کالا یا خدماتی به فرد مورد نظرتان پرداخت نمائید . اما به دلایل گوناگونی فرد گیرنده شماره حساب perfect money خود را افشا نمی کند . برای این امر راه حل مناسبی وجود دارد. شماره همراه شخص گیرنده را بپرسید، سپس وارد حساب PM خود شوید. این کار را با استفاده از تلفن همراه هوشمند خود انجام دهید.  تا گیرنده به محض دریافت پیامک حاوی اطلاعات ووچرهای الکترونیکی شما را در دستگاه موبایل خود دریافت کند. اما نکته ای که در این بین قابل ذکر است . آن است که شخص گیرنده در نهایت باید یک حساب perfect mony ایجاد کند و ووچر الکترونیکی خود را فعال نماید.
3- در صورتی که قصد سفر دارید اما نمی خواهید پول نقد همراه خود ببرید.  در این میان چه راه حلی پیشنهاد می گردد؟ بسیار ساده است. تا به امروز بسیاری از مبادله کنندگان تأیید شده Perfect money در سراسر جهان فعال می باشند. بایستی به بخش مبادله کنندگان بروید و خدمات مبادله موجود را در محل مقصد مورد نظر خود بررسی نمائید. با افزودن سیستم پرداخت Perfect money به عنوان روش پرداخت در سایتتان قادر خواهید بود فروش خود را به طرز چشمگیری افزایش دهید.

خرید ووچر پرفکت مانی

کسانی که دارای حساب پرفکت مانی می باشند. با خرید ووچر پرفکت مانی و از طریق روش های پرداخت گوناگون قادر خواهند بود. به راحتی حساب کاربری خود را شارژ نمایند و اعتبار دریافت کنند. این سیستم پرداخت پویا کاملا قابل اطمینان می باشد . و مناسب برای حواله ها و انتقال مبالغی بسیار بالا می باشد . و خوشبختانه تا به امروز هم مشکلی با حساب کاربری ایرانیان و ملت آن ها نداشته است. با توجه به این که امروزه میزان استفاده از پرفکت مانی و یا خرید ووچر پرفکت مانی گسترش یافته است.  اما هنوز هم به اندازه ی روش های مختلف پرداخت آنلاین . مانند مستر کارت یا پرداخت با استفاده از ویزا کارت در بین کاربران مختلف اینترنتی مرسوم نشده است. کاربران ایرانی می توانند به راحتی در این سرویس افتتاح حساب نمایند . و دچار هیچگونه مشکلی نخواهند شد.

اما باید این موضوع را در نظر داشت که به علت تحریم های پیش آمده در خصوص حواله دلاری.  کاربران ایرانی نمی توانند به راحتی حساب پرفکت مانی خود را شارژ نمایند.
اما سایت های مختلفی هم هستند که با ارائه خدمات گوناگون این امکان را به شما می دهند. تا بتوانید در سریع ترین و مطمئن ترین زمان ممکن خرید پرفکت مانی یا خرید ووچر پرفکت مانی خود را انجام دهید.
کاری که باید انجام دهید بدین صورت است که به یکی از سایت های معتبر مراجعه نمائید.  و فرم در خواست خرید پرفکت مانی را به صورت آنلاین پر نمائید.  توجه داشته باشید که می توانید میزان شارژ درخواستی خود را برای پرفکت مانی در این فرم مشخص کنید. پس از آنکه مبلغ برآورده شده توسط شما پرداخت گردید . آنگاه عملیات شارژ خودکار پرفکت مانی به صورت آنی انجام می گردد . و مبلغ مدنظر شما به حساب کاربری PM تان اضافه خواهد شد.
همچنین در صورتی که ووچر پرفکت مانی مورد نظرتان را خریداری نمائید.  قادر خواهید بود حساب خود را به هر میزان مبلغی که می خواهید به صورت آنی شارژ نمائید.

شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

برای شارژ حساب پرفکت مانی با استفاده از ووچر ابتدا وارد حساب پرفکت مانی‌تان شوید. به بخش «Deposit» (سپرده‌گذاری) رفته و سپس گزینه «e-Voucher» را انتخاب کنید.

برای فعالسازی و اضافه کردن مبلغ ووچر به حساب خود، داشتن شماره ووچر و کدفعالسازی ضروری است.

اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. «e-Voucher#» شماره ووچر شماست و «Activation Code» کد فعالسازی آن است.

با کلیک بر روی گزینه «Activate an e-Voucher» (فعالسازی ووچر الکترونیکی) مبلغ ووچر به حساب شما اضافه خواهد شد.

تبدیل و فروش ووچر پرفکت مانی

این نوع سرویس پرداخت آنلاین یکی از مزیت های بسیار مهمی که دارد.  آن است که کاربران داخلی می توانند از آن برای کسب درآمد بین المللی استفاده کنند.  حتی از پس فرآیند کسب درآمد می توانید از طریق این سیستم به فروش حساب پرفکت مانی بپردازید. حال در این بین سایت هایی هستند که در این زمینه خدمات لازم را ارائه می دهند.  و شما می توانید این کار را در کمترین زمان ممکن و حتی با کارمزد کمتری انجام دهید . اما باید توجه داشته باشید که به سایت معتبری مراجعه نمائید . و آنگاه اقدام به خرید و فروش پرفکت مانی نمائید.
تنها کافی است که مانند اقداماتی که برای خرید PM انجام میداده اید . برای فروش آن هم فرم درخواست فروش پرفکت مانی را تکمیل کرده . و پس از آن باید حساب سرویس پرفکت مانی خود را به سایت مرجع انتقال نمائید. پس از انجام انتقال و تایید آن توسط سیستم مرجع. معادل ریالی وجه انتقال شما پس از مدت چند دقیقه به حساب شما واریز خواهد شد. برای فروش ووچر پرفکت مانی شما باید همین اقدامات را انجام دهید.  بدین صورت که کد ووچر مدنظرتان را در فرم درخواست ثبت کنید. پس از ثبت آن در سیستم مرجع مبلغ توافقی در فرم سفارش به حساب بانکی شما واریز می گردد. توجه داشته باشید که برای تسریع امور خرید و فروش خود حتما باید حساب بانکی شما در سیستم ثبت شده باشد.

چگونه ووچر پرفکت مانی ایجاد کنم؟

وارد حساب کاربری خود شوید و به بخش Withdrawal (برداشت) بروید.

در این مرحله روی گزینه e-Voucher (ووچر الکترونیکی) کلیک کنید.

این مرحله وارد صفحه «E-Voucher depository» می‌شوید. در این صفحه بر روی گزینه «Purchase New e-Voucher» (خرید ووچر الکترونیکی جدید) کلیک کنید.

در صفحه جدید برای دریافت ووچر، در بخش اول، حساب پرفکت مانی خود را انتخاب کنید.

در بخش دوم مبلغ ووچر خود را تعیین کنید.

بر روی گزینه «Preview Purchase» (پیش نمایش خرید) کلیک کنید.

در این صفحه پیش نمایشی از خرید شما نمایش داده خواهد شد. ابتدا اطلاعات موجود در آن را بررسی کرده و سپس بر روی گزینه «Purchase e-Voucher» (خرید ووچر الکترونیکی) کلیک کنید.

س از اتمام مراحل فوق، کارت مجازی ووچر شما صادر خواهد شد و آماده استفاده است. در صورتی که قصد استفاده بلافاصله ووچر خود را ندارید، آن را محل امنی نگه دارید.