وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

ووچر پرفکت مانی (E-Voucher) چیست؟

ووچر پرفکت مانی (E-Voucher) چیست؟

 

یش از این در رابطه مزایای سیستم پرداخت دربین المللی پرفکت مانی توضیحاتی دادیم . این سیستم پرداخت قابلیت انجام تراکنش را در کمترین زمان و با کمترین کارمزد مهیا می نماید و روش های مختلفی برای استعمال از سرویس ها این سیستم موجود است یکی از طریق های آن استعمال از ووچر پرفکت مانی ( e – Voucher ) است که به آن کارت شارژ پرفکت مانی نیز میگویند . ولی اینکه که‌این روش چه ساز و کار داراست و چه طور می توان ووچر پرفکت مانی خرید و از آن به کارگیری کرد را در پی تماما توضیح می‌دهیم .
 
ووچر پرفکت مانی چه است و چه مشخصاتی دارد؟
طی سالیان قبلی ورود ابزار های مالی مثل محاسبه بانکی , که اشخاص را از حمل پول عیب گیری سهل وآسان می ساخت و قابلیت انجام تراکنش ها و پرداخت ها را سوای داشتن پول عیب گیری آماده می نمود سبب آسانی در انجام کارها مالی شد ; ووچر پرفکت مانی هم همین انگیزه را دنبال می نماید .
همچنین بخوانید : بانک سوئیسی برای همیاری با ارز دیجیتال پیشگام شد 

 

ووچر پرفکت مانی (E-Voucher) چیست؟

 

ووچر پرفکت مانی که به انگلیسی e – Voucher متن می شود یا این که به نوعی کارت شارژ پرفکت مانی نوعی بررسی بانکی الکترونیکی است که به خواسته ارتقاء اعتبار و برداشت از اکانت پرفکت مانی مورد استعمال قرار میگیرد . ووچر پرفکت مانی از یک شماره یکتای دیجیتالی 16 رقمی , یک کد فعال سازی 10 رقمی , میزان اعتبار و مورخ تولید کارت ساخته شده شده‌است .

 

 
ساخت یک ووچر پرفکت مانی مشمول کارمزد مقداری می شود و در غایت کارت دیجیتالی که در اختیار شما قرار میگیرد مثل صورت بالاست .
 
بعضی از کاربرد های ووچر پرفکت مانی
بعضا از امکاناتی که ووچر پرفکت مانی در اختیار شما قرار میدهد , عبارت اند از :
 
انتقال پول به هر فردی در سراسر عالم ( اخذ کننده چه بسا در شرایطی‌که اکانت پرفکت مانی نداشته باشد , شماره و کد فعال سازی ووچر را از روش اس ام اس اخذ می نماید )
پرداخت آنلاین برای متاع و سرویس ها به طور ایمن و مطمئن
تبدیل e – Voucher به هر ارز دیجیتال یا این که پول عیب گیری دیگری از روش صرافی های آنلاین مثل Pay98
برای اشاره به بعضا دیگر از کاربرد های به کار گیری از ووچر پرفکت مانی از نمایش ها به کار گیری میکنیم .

 

ووچر پرفکت مانی (E-Voucher) چیست؟

 

فرض نمایید خدماتی را توصیه داده اید و به مکانی مسافرت میکنید که دسترسی به اکانت پرفکت مانی خویش ندارید , از روش ووچر میتوانید هزینه مرتبط با سرویس ها را پرداخت فرمایید .
 
فرض فرمایید می‌خواهید از فردی چیزی خریداری فرمائید که به هر استدلال نمی‌خواهد ویژگی ها اکانت پرفکت مانی خویش را بدهد یا این که ابدا اکانت پرفکت مانی ندارد . در‌این‌صورت میتوانید ووچر پرفکت مانی ارائه فرمایید .
 
فرض فرمائید قصد صرف دارید و نمی‌خواهید که پول انتقاد با خویش حمل فرمائید ; دراین‌صورت می‌توانید ووچر پرفکت مانی با خویش همراه داشته باشید و در سراسر عالم از روش صرافی های مطمئن و تایید شده ووچر را به پول انتقاد تبدیل نمائید .