وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

وبمانی در ایران

وبمانی در ایران

وب مانی چیست:

وب مانی (webmoney) یک سیستم جهانی برای انجام پرداخت های الکترونیک به صورت امن و سریع است . که انجام تراکنش های مالی را بدون نیاز به حساب بانکی یا کارت اعتباری فراهم می کند. باید توجه داشت که معاملات در وبمانی غیرقابل بازگشت و غیرقابل شناسایی هستند. همچنین وب مانی بر عکس سایر ارزهای دیجیتال نوسان نمی کند . و قیمت هر واحد آن همیشه برابر با یک دلار است.

شرکت وب مانی در کشور روسیه ثبت شده است و دفتر مرکزی آن در مسکو قرار دارد.  به همین دلیل این شرکت از تحریم ها علیه ایران پیروی نمی کند. این موضوع فرصت مناسبی را برای شهروندان ایرانی ایجاد کرده است . تا بتوانند  بسیار از خرید ها و پرداخت های بین المللی خود را انجام دهند.

هم اکنون دارای بیش از 29 میلیون کاربر در سراسر جهان است.  و به تازگی موفق شده است استانداردهای اتحادیه اروپا را نیز برای فعالیت در این قاره بدست بیاورد . و انتظار افزایش کاربران اروپایی وبمانی وجود دارد.

وبمانی به مراتب بيشتر و بهتر از بسیاری از سيستم‌های پرداخت الکترونیکی ديگر در جهان تكامل یافته است . و به همین دلیل می تواند انعطاف پذیری بسیاری بالای برای خدمت رسانی به مشتریان خود داشته باشد. همچنین به دلیل فعالیت این موسسه بر اساس قوانین جمهوری فدرال روسیه، قوانین مرتبط به تحریم کاربران ایرانی توسط وبمانی اجرا نمی گردد . که در نتیجه فرصتی مناسب برای ایرانیان فراهم کرده است تا در بازارهای بین المللی فعالیت کنند.

کاربردهای وبماني:

  • خرید آنلاین از فروشگاه های آنلاین: بسیار از فروشگاه های اینترنتی از وبمانی پشتیبانی می کنند.
  • انتقال مستقیم پول از یک حساب به حساب دیگر: این روش به خصوص برای ایرانی های که قصد انتقال پول به روسیه یا کشورهای اروپای شرقی دارند مفید است
  • استفاده به عنوان درگاه الکترونیک در سایت های اینترنتی برای سهولت پرداخت های کاربران
  • خرید آنلاین ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و اتریوم و یا ارزهای فیات مانند  دلار و یورو
  • فعالیت در بازارهای بین المللی ارز و شارژ حساب اکانت های خود
  • پرداخت به ازای دستمزد برای کارهای فریلنسری

معروفترین سایت های که کاربران ایرانی با آن ها کار می کنند bangood،  aliexpress و resello هستند، که حجم بالای از خرید اینترنتی ایرانیان از خارج این وب کشور را به خود اختصاص داده اند.

مراحل خرید و فروش وب مانی در ایران:

اگر از کاربران تازه وب مانی هستید و می خواهید برای اولین بار از وبمانی استفاده کنید، باید یک حساب  افتتاح کنید.افتتاح حساب وب مانی رایگان است و شما می توانید از اطلاعات هویتی ایرانی خود برای ثبت نام در این سایت و احراز هویت استفاده کنید.

با توجه به اینکه وب مانی به صورت مستقیم به بانک های ایران متصل نمی شود، شما نیاز دارید که از خدمات صرافی های آنلاین برای خرید و فروش وب مانی استفاده کنید تا بتوانید با کارت های شتاب خرید خود را انجام دهید.

راهنماهای لازم برای ارتقا سطح پاسپورت وبمانی:

برای آنکه بتوانید تراکنش های خود را افزایش دهید، باید مدارک خود را برای وبمانی ارسال و تائید کنید. با توجه به سطحی از اطلاعات که از خودتان در اختیار وبمانی قرار می دهید سطح پاسپورت شما تعیین می شود.

-پاسپورت الیاس:

در زمان افتتاح حساب پاسپورت شما از این نوع است و به این معنی است که هیچکدام از مشخصات شما برای وبمانی ارسال نشده است.

-پاسپورت فرمال:

برای دریافت  پاسپورت  فرمال شما باید در بخش پاسپورت وبمانی اطلاعات شناسایی خود را دقیقا بر اساس گذرنامه یا کارت ملی خود به همراه آدرس و سایر مشخصات ثبت نمایید ، سپس در نهایت تصویر مدرک شناسایی خود را آپلود نمایید. درخواست  پاسپورت فرمال  طی چند روز توسط شرکت وبمانی بررسی و در صورتی که اطلاعات ثبت شده و مدارک ارسالی صحیح باشند پاسپورت حساب به فرمال ارتقاء خواهد یافت.

-یاسپورت اینیشیال :

 

یکی از پاسپورت های سطح بالا در سیستم وبمانی می باشد . این نوع پاسپورت رایگان نمی باشد و هزینه صدور آن 25 دلار می باشد و برای افرادی که در حال حاضر پاسپورت فرمال دارند قابل صدور می باشد و باعث خواهد شد محدودیت تراکنش های حساب وبمانی کاهش چشم گیری داشته باشد. برای دریافت آن نیاز دارید که یک مصاحبه حضوری با یکی از نماینده های رسمی وبمانی داشته باشید. این نوع پاسپورت برای افرادی که تراکنش های کوچک و یا متوسط دارند مناسب می باشد. دارندگاه اینیشیال پاسپورت در لیست مشتریان رسمی شرکت وبمانی قرار می گیرند و علاوه بر مزایای مربوط به فرمال پاسپورت از مزایای متنوع بیشتری برخوردار خواهند شد.

-پاسپورت پرسونال:

به این معنی است که شما علاوه بر ارسال اطلاعات برای وب مانی از طریق مراجعه حضوری، دفاتر اسناد رسمی و یا سفارت روسیه در ایران مدارک خود را تائید کرده اید.شما با داشتن این نوع پاسپورت به عنوان مشتری رسمی شرکت وبمانی شناخته خواهید شد و محدودیت های موجود در حساب شما کاملا برداشته خواهد شد. داشتن این نوع پاسپورت رایگان نمی باشد و 50 دلار هزینه دارد.

برخی از مزایای بیشمار داشتن این نوع پاسپورت:

دریافت نامحدود و اتوماتیک وجه از مشتریان برای دارندگاه سایت ها و وب مستر ها
دریافت و پرداخت بدون محدودیت وجه
دریافت وام از سایر مشتریان وبمانی

ارتقا سطح پاسپورت برای کاربرانی که حجم کاری آنان بیشتر از مقدار مشخصی است ضروری می باشد.