وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

مشاور ترامپ: ارز دیجیتال ازادی واقعی را به همراه دارد

مشاور ترامپ: ارز دیجیتال ازادی واقعی را به همراه دارد

 

مشاور ترامپ: ارز دیجیتال ازادی واقعی را به همراه دارد

 

مشاور ترامپ: ارز دیجیتال ازادی واقعی را به همراه دارد. استیو بنن ( Steve Bannon ) مشاور و استراتژیست دونالد ترامپ در گذشته و یک کدام از اعضای تندرو راستگرای آمریکا بر این اعتقاد است که ارزهای دیجیتال و هم فناوری بلاک چین از توان بالقوه بالایی برای ساخت آزادی‌ واقعی در جامعه برخوردارند .
 
استیو بنن در رویدادی که در زوریخ و با حمایت نشریه سوئیسی Die Weltwoche برگزار شد , به تشریح کاربردهای مالیترامپ و نیز غیرمالی بلاک چین پرداخت . این استراتژیست ترامپ درین سخنرانی , ارزهای دیجیتال و هم فناوری بلاک چین را مبنا حرکت پوپولیستی در سوئیس دانست . بانون که نقش مهمی در جهت دهی جریان رسانه‌ای در برد دونالد ترامپ داشت , در رابطه اهمیت تمرکززدایی اعلام‌کرد :
 
«بانک‌های مرکزی عامل کاهش بها و مقام پول رسمی‌تان می‌باشند . دولت‌ها هم نقش مهمی در کاهش بها و رده شهروندی دارا هستند . فناوری‌های تمرکزگرا هم از عامل ها کاهش توان شهروندان به شمار می روند . »
 
 همچنین بخوانید: موقعیت بیت کوین کجاست؟
مشاور ترامپ: ارز دیجیتال ازادی واقعی را به همراه دارد

 

استیو بنن ( استراتژیست ترامپ ) می گوید ارزهای دیجیتال برایمان آزادی میاورند . 

 

استیو بنن در آگوست سال ۲۰۱۷ از عضویت در شورای امنیت ملی ایالت متحده کنار نهاده شد . این استراتژیست ترامپ در سخنرانی کوتاهی از نقش «نخبگان مالی» از یورش فعالان وال استریت و سیلیکون اما به شدت انتقاد کرده بود . وی این توشه هم در به عبارتی راستا , رمزارزها را ابزاری دوچندان عالی برای گریزو فرار از اشراف چنین نخبگانی می داند . وی در سخنرانی خویش در سوئیس اعلام کرد :
 
«ما قدرت را از بانک‌های مرکزی بازپس می گیریم . ما قدرت‌مان را مجدد بازپس می‌گیریم…به محض این‌که پول در دست خودمان باشد , در دست گرفتن داده‌هایمان دست خودمان باشد و حق شهروندی‌مان را بازپس بگیریم , میتوانیم به آزادی حقیقی و واقعی برسیم . »
 
 
مشاور ترامپ: ارز دیجیتال ازادی واقعی را به همراه دارد

 
ارزهای دیجیتال تحولی بدون شوخی در نظام مالی دنیاست که واکنش‌های مختلفی را به همراه داشته است . بعضا کشورها رویکردی محتاطانه در قبال آن داشته و بعضا دیگر هم از آن استقبال کرده‌اند . کشوری همچون ونزوئلا هم دست به کار شده و خودش ارز دیجیتالی به نام پترو را غیر قانونی اعلام کرد.

البته این اقدام ونزوئلا بی‌پاسخ نماند و دونالد ترامپ در دستوری قانونی , هر گونه خرید و فروش شهروندان آمریکا با پترو را غیر قانونی بیان کرد .
 
از سویی دیگر , فناوری بلاک چین هم که فناوری بنیادین بیت کوین و بقیه رمزارزهاست لحاظ بسیاری از کشورها را جلب نموده است . برای مثال روسیه قصد دارد از بلاک چین برای نظام ثبت املاک خویش استعمال نماید . همینطور به کار گیری از بلاک چین برای همه پرسی هم از سایر کاربردهای جالب بلاک چین است .