وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

قهوه سازی که با بیت کوین کار میکند

یک کارآفرین برزیلی به اسم ریکاردو ریس , جدیدا دستگاه قهوه سازی نوآوری کرده است که با بیت کوین کار می نماید . وی میخواهد با انجام این کار پتاسنیل بیت کوین را در نقش یک پول برنامه پذیر به دیگر افراد نشان بدهد .
 
اولین دفعه یک تیم متمرکز بر بیت کوین بود که ویدیویی از این دستگاه در  اینترنت منتشر کرد . این دستگاه با اخذ میزان مشخصی بیت کوین آغاز به کار می نماید .
 
برای اخذ قهوه کافی است به نشانی کیف پول متصل بدین دستگاه بیت کوین بفرستید .
سازنده این دستگاه در تارنما مدیوم پستی را منتشر کرده , و در آن راجع به شیوه انجام پرداخت ها در دستگاه مذکور توضیح داده است . درخواست انجام عملیات پرداخت به یک دستگاه متصل به اینترنت ارسال می شود و این دستگاه موتور قهوه ساز را به کار می اندازد .
 
 

رِیس در گفتمان خود با یک خبر نامه برزیلی گفته است که به طور حرفه ای در حوزه ارز دیجیتال کار نمی‌کند ولی از سال ۲۰۱۶ تا به امروز روی بیت کوین سپرده گذاری نموده است . وی می گوید که‌این دستگاه را برای یادگیری بیشتر اختراع کرده . جزء کلام های وی ( از برزیلی ) به انگلیسی ترجمه شده ; نوشته فارسی این بخش از بیانات به شرح ذیل است :
 
اینجانب دستگاهی ساخته ام که قهوه ساز را با انجام تراکنش های بیت کوین به کار می اندازد . من این کار را به طور تفننی و برای مطالعه و یادگیری بیشتر در موضوع ارزهای دیجیتال انجام داده ام . تکنولوژی برای اینجانب در کنار کار یک گونه سرگرمی نیز است . انگیزه اینجانب از گسترش این دستگاه منفعت مندی از جنبه تبلیغاتی آن نبوده , من به آسانی می خواستم قابلیت و امکان های این فناوری را بررسی کنم و به سایرافراد نشان بدهم که بیت کوین چطور قادر است تحت عنوان یک پول برنامه پذیر مورد به کار گیری قرار بگیرد .
 
این دستگاه از کانال لایتنینگ بیت کوین استفاده نمیکند , البته رِیس قصد دارد در آینده روی این مسائل کار نماید . با این وجود , وی اینترنت سایتی داراست که در آن قابلیت و امکان پرداخت برای قهوه و بقیه تولیدها قرار داده شده‌است , بدین ترتیب می‌تواند کانال لایتنینگ را تست نماید .
 
رِیس در حرف های خویش به به کارگیری از پردازنده رزبری پای اشاره نمود و اظهار کرد که‌این دستگاه با به کار گیری از لهجه پی . اچ . پی برنامه نویسی شده‌است .
 
مدیریت مالی کمیسیون بورس و اسناد بهادار ( SEC )آمریکا در نشست بازار های مالی یاهو اعلام کرده است که بیت کوین، اتریوم و سایر ارزهای دیجیتال غیر متمرکز در رده اوراق بهادار قرار نمی گیرند. نو اوری رِیس در پی انتشار این خبر پا به بازار ارز دیجیتال گذاشته است.