وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال

 

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال

 

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال دولت آلمان معتقد است که ارز های دیجیتال تهدیدی برای ثبات اقتصادی به شمار نمی‌روند .
 
عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال به نقل از گزارش تارنما کوین تلگراف , نمایندگان دولت فدرال آلمان به این شکل ابلاغ نمودند که وجود ارزهای دیجیتال تهدیدی درسمت ثبات اقتصادی ایجاد نمی‏کند . با این حال دولت آلمان به ضرورت وضع مقررات خاصی برای در اختیار گرفتن ارزهای دیجیتال اشاره نموده است .

 

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال بر طبق بیانات دولت فدرال آلمان , حجم تراکنش‏‌های انجام شده برای ارزهای دیجیتال در مقایسه با حجم تراکنش‏های انجام شده در سیستم اقتصاد جهانی دوچندان کم‏تر است که نشان‌ می دهد ارزهای دیجیتال تهدیدی برای اقتصاد کنونی دنیا نیستند . با این حال دولت آلمان قصد دارد پیشنهادهایی را در امر مشاهده و بررسی نزدیک و دقیق فعالیت‏‌های ارزهای دیجیتال در اجلاس G20 با بقیه کشورها میان گذارد .

 

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال

 

همچنین بخوانید: امکان تبدیل یورو به بیت کوین در فرودگاه امستردام
دولت آلمان همینطور به گفتگوی پارلمانی که بوسیله جبهه راست به اسم « Alternative for Germany » در امر مشکلات مرتبط با ارزهای دیجیتال بود , اشاره کرد که در طی آن , مشکلاتی در باب ارزهای دیجیتال تیتر شده‌است . مشکلات بیان شده , دربرگیرنده پولشویی , درآمد غیررسمی , استفاده از ارزهای دیجیتال در شرط‌بندی‏ های آنلاین و تأمین مالی تروریست‏ها می‏باشد . اینک فعالیت‏‌هایی دراین باره صورت می‏‌گیرد تا چگونگی و میزان این مشکلات به صورت واضح‏‌تری بررسی و مورد چک قرار گیرند .

 

دولتمردان آلمانی همینطور اذعان داشتند که اکنون برای از در میان بردن ریسک‏‌های ناشی از بیت کوین و ارزهای دیجیتال , مقرارت قابل قبولی در آلمان وضع شده‌است . مثلا , تاجران و سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال متعلق به آلمان می بایست به عبارتی قانون ها مبارزه با پول شویی‎ای را رعایت نمایند که دیگران سرمایه گذار در زمینه‌‏های دیگر ناچار به رعایت آن میباشند .
عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال

 

همینطور دولت آلمان تأکید کرد که برای انجام تبلیغ در زمینه‏‌ی تجارت و سپرده گذاری ارزهای دیجیتال بایستی از مسئولان فدرال بررسی اقتصادی ( BaFin ) جواز گرفته شود .
 
در ادامه همینطور دولت آلمان راجع به اهمیت تکوین کنتر‏ل‎ها و قانون ها جهانی در تجارت ارزهای دیجیتال تأکید نمود و سخنان خویش را به این شکل ادامه بخشید که برای این‌که بتوان بر فعالیت‏های تجاری انجام یافته در مسئله ارزهای دیجیتال نظارتی بی نقص داشت می بایست استراتژی‌ها و فعالیت‏‌هایی را به طور هماهنگ در تراز اروپا و مرحله جهانی با بقیه کشورها پیش پیروزی و دولت آلمان بیش‏تر بر روی انجام شغل های گروهی و هماهنگ تأکید داراست .

 

عقاید دولت المان درباره ارزهای دیجیتال

 

در بیانی‌ه‏ای شبیه , صندوق فی مابین الملل پول ( IMF ) ابلاغ کرده است که ارزهای دیجیتال تهدیدی برای ثبات اقتصاد جهانی به شمار نمی‏روند و در توجیه گفته‏‌های خویش از عوارض شبیه بیان شده در سخنان دولت آلمان به کارگیری کرده است .