وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

سقوط کریپتو و افزایش عرضه ساعت های لوکس

سقوط کریپتو باعث افزایش عرضه ساعت های لوکس در بازار دست دوم می شود

عرضه ساعت های لوکس در بازار دست دوم .

پس از هفته‌ها فشار نزولی که بازار ارزهای دیجیتال را فراگرفته است . عرضه محبوب‌ترین ساعت‌های لوکس در بازار دست دوم در حال افزایش است و فشار پایینی بر قیمت‌های مدل‌های ارزنده Patek Philippe و Rolex وارد می‌کند.

بر اساس یک پیام ایمیل از سایت تجارت آنلاین ساعت Chrono24، به ویژه، در دسترس بودن ساعت های معتبر مانند Rolex Daytona و Patek Nautilus 5711A افزایش یافته است.

ساعت های لوکس

ساعت های لوکس

این شرکت مستقر در کارلسروهه، آلمان، با بیش از 500000 ساعت برای فروش در وب سایت خود . خاطرنشان کرد که کاهش اخیر قیمت ارزهای دیجیتال به طور مستقیم بر بازار دست دوم تأثیر گذاشته است.

این شرکت گفت:

فروپاشی بازار «مستقیماً بر قیمت ساعت‌های لوکس برندهایی مانند رولکس و پتک فیلیپ تأثیر گذاشته است».

بازار ساعت های دست دوم شتاب خود را از دست می دهد

کاهش اخیر قیمت‌های مطلوب‌ترین مدل‌ها جدیدترین نشانه‌ای است که نشان می‌دهد . بازار ساعت‌های لوکس دست دوم که زمانی پررونق بود، شروع به از بین رفتن کرده است.

قیمت‌های بالای قبلی ارزهای رمزنگاری شده طبقه جدیدی از خریداران لوکس را ایجاد کرده بود . که منجر به افزایش قیمتی شد که قبلاً برای برخی از مدل‌ها، به‌ویژه مدل‌های تولید شده توسط Rolex، Audemars Piguet و Patek دیده نشده بود.

اکنون که تعداد قابل توجهی از توکن های دیجیتال ارزش قابل توجهی را نسبت به بالاترین سطح خود از دست داده اند، این مشتریان در حال کاهش هستند.

در سرتاسر همه‌گیری، قیمت‌های فروش مجدد ساعت‌های لوکس به‌طور پیوسته افزایش یافت و بین مارس و آوریل 2022 به اوج خود رسید.

Finbold بعداً در 25 ژوئیه گزارش داد که قیمت ساعت‌های گران‌قیمت همچنان به نزول خود ادامه می‌دهد در حالی که رده وسیع‌تر لوکس دوباره افزایش یافته است.

کاهش برای برخی از مدل ها نشان دهنده تثبیت است

تیم استراک، یکی از مدیران اجرایی Chrono24، گفت که کاهش برای برخی از مدل‌ها نشان‌دهنده یکپارچگی است، زیرا قیمت ساعت‌های محبوب به قیمت ساعت‌های مشابه نزدیک‌تر می‌شود.

علاوه بر این، Stracke گفت که حجم تجارت در این پلتفرم، که فروشندگان یا فروشندگان فردی را با مشتریان مرتبط می کند، در نیمه اول سال بیش از 50 درصد افزایش یافته است.

 

همچنین بخوانید :