وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

جان مک افی ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند

جان مک افی ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند
جان مک افی ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند به نقل از bitcoinist ; اکانت کاربری ( BITCOIN@ ) یکبار دیگر به وسیله کانال اجتماعی دوست داستنی توییتر بسته شده , و این توشه به وضعیت تعلیق درآمده است .
یوزرها توییتر معمولا اکانت های جعلی یا این که اکانت هایی که به عهد و پیمان مشهور اسپم منتشر می نمایند را ریپورت یا این که گزارش می نمایند , که اما هر دو برهان در زمینه‌ی ( BITCOIN@ ) صحت می کرد!
قابل توجه ا است که اکانت مذکور هیچ ارتباطی با بیت کوین , صدر نشین جدول ارزهای دیجیتال نداشته و از این آی دی برای تکثیر تبلیغات پروپاگاندا مقابل بیت کوین و به نفع اخوی ناتنی آن , بیت کوین کش استعمال نموده است .
 
به گزارش Badbitcoin . org ; این اکانت کاربری مسدود شده به وسیله شیادانی که کارشان تبلیغ اسکم بیت کوین کش است , ربوده یا این که خریداری شده‌است .
 
بنابر گزارشی که bitcoinist در ماه مارس منتشر کرد , نظرسنجی پروپاگاندا – محوری که‌این حساب در ورقه خویش قرار داده بود به خسارت وی به پایان رسید :
جامعه بیت کوین ( BTC ) آکنده است از سوءرفتار جمعی , ترول ها , شخصیت های دروغین , سانسور , تهاجم ها DDoS , دستکاری آراء , آزار و اذیت و ترور شخصیت .
 
جامعه بیت کوین کش ( BCH ) پذیرا و صمیمی , پشتوانه و دلگرم کننده و ممنون آزادی است .
همچنین بخوانید: امکان هک و تخلف ارزهای دیجیتال پایین است
جان مک افی ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند
کدامیک را به دیگری ترجیح می دهید؟
توییتر اکانت ( BITCOIN@ ) را مسدود و دوباره رفع محدودیت نمود!
 
در سود بیت کوین ( BTC ) , به رغم همت های فراوان اسکمرهای بیت کوین کش در جهت تضعیف این ارز دیجیتال , اثبات کرد که قهرمان دوستداشتنی تمامی است .
 
در طول نشر این پست , ۷۴ درصد از کل ۱۷۴۳۷ کمپانی کننده بیت کوین را گزینش کردند . یعنی نتیجه درست برخلاف توقع bitcoin@ از آب درآمد!
 
این اولی باری فقدان که اکانت کاربری مذکور از سمت توییتر تنبیه می شود و دفعه پیشین صحیح یکسری روز پیش از تکثیر نظرسنجی فوق محدود شده بود .
جان مک افی ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند
یکی‌از یوزرها توییتر با کنایه به ( Bitcoin@ ) متن است :
 
علی رغم تمام این کلاهبرداری ها و آنگاه ممنوعیت نامحسوس اکانت های کاربری , یک حادثه مثبت در توییتر افتاده است… باورتان می شود؟ یک نفر برای خرید این حساب هزینه پرداخت کرده تا داده ها نادرست منتشر نماید , و سپس اکانتش مسدود شده
 
در زمان نوشتن این خبر نرخ معاملاتی بیت کوین کش نزدیک به ۶۳۴٫۵۷ دلار است , البته کماکان بیت کوین در ابتدا جدول بوده و با نرخ ۶۷۴۳٫۷۰ دلار خرید و فروش می شود . افت بها بیت کوین کش به خاطر نبود کاربردپذیری در آن است . با ارتقا قبول SegWit و ترقی کانال لایتنینگ , بیت کوین کش به صورت فزاینده ای بی اهمیت جلوه می نماید .
رفع محدودیت ( BITCOIN@ )
به گزارش news . bitcoin ; اکانت کاربری ( Bitcoin@ ) به دلیل نشر محتوی منحرف کننده و تبلیغات خطا بوسیله توییتر به شرایط تعلیق درآمد . در جریان این واقعه به کارگیری از اسم کاربری حساب مذکور برای بقیه یوزرها آزاد شده بود .
 
از این رو یک حساب تازه با استعمال از این آی دی آغاز به عمل کرد , این روایت سبب ساز به مخالفت بخش اعظمی از یوزرها توییتر شد که در‌پی آن , مسئولین محدودیت های قرار داده شده بر روی اکانت با اهمیت ( Bitcoin@ ) را حذف کردند