وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

تلگرام و یکپارچه سازی وب 3

پاول دوروف، مدیر عامل تلگرام ، به یکپارچه سازی وب 3 اشاره می کند

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، به مجموعه ای از پیشرفت های وب 3 که به پلتفرم پیام رسانی محبوب می آید اشاره کرده است.

Telegram

Telegram

دوروف در مورد مزایایی که نام‌های کاربری و لینک‌های کانال قابل مبادله در آینده ممکن است داشته باشند، صحبت کرد و بازاری ایجاد کرد . که کاربران بتوانند از آن‌ها به همان شیوه استفاده از آدرس‌های سرویس نام اتریوم استفاده کنند.

تلگرام ممکن است بهبودهای Web3 را دریافت کند

شرکت‌های دیجیتال شروع به دیدن مزایایی کرده‌اند که Web3، NFTها و بازارهای دیجیتال تحت رهبری کاربر ممکن است برای فعالیت‌های خود به ارمغان بیاورند.

پاول دوروف، مدیرعامل تلگرام، یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های پیام‌رسان مرتبط با رمزارز، به ادغام برخی از سرویس‌های Web3 در این پلتفرم اشاره کرده است.

دوروف موفقیت حراج اخیر نام دامنه در شبکه TON را بررسی کرد که در آن بیش از 2000 دامنه به قیمت 260000 دلار فروخته شد.

TON پلتفرمی است که تلگرام در سال 2020 به دلیل یک دستور منع درخواست شده توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) برای فروش اوراق بهادار منتسب به ثبت نشده، آن را حذف کرد.

دوروف اظهار داشت:

اگر TON توانسته به این نتایج دست پیدا کند، تصور کنید تلگرام با ۷۰۰ میلیون کاربرش چقدر می‌تواند موفق باشد اگر نام‌های کاربری رزرو شده @، لینک‌های گروه و کانال را برای حراج بگذاریم.

در حراج فوق، دامنه هایی مانند bank.ton و casino.ton نیز با قیمت های بالایی فروخته شد.

استفاده مجدد از TON

ایجاد یک بازار Web3 به کاربرانی که در حال حاضر نام‌های کاربری تلگرام دارند این امکان را می‌دهد تا این نام‌های کاربری را به اشخاص ثالث علاقه‌مند بفروشند و به همان روشی که می‌توان یک NFT را فروخت، برای این دارایی دیجیتالی پرداخت‌ها را دریافت کنند.

این ممکن است به نام‌های گروهی که هویت آنها توسط شرکت‌ها یا اشخاص ثالث علاقه‌مند خریداری شود نیز گسترش یابد.

همچنین، بسته‌های برچسب و ایموجی‌ها ممکن است در این بازار پیشنهادی گنجانده شوند.

دوروف توضیح داد که این ابتکار می تواند به سرعت در بالای شبکه TON ساخته شود، زیرا این شرکت قبلاً دانش ساختار قراردادهای هوشمند سیستم را دارد، با توجه به اینکه در ابتدا توسط تلگرام طراحی شده بود.

دوروف درباره این احتمال توضیح داد:

وقتی صحبت از مقیاس‌پذیری و سرعت به میان می‌آید، TON احتمالاً بهترین فناوری را برای میزبانی چنین فروش‌های غیرمتمرکز دارد… ما تمایل داریم TON را به عنوان بلاک چین زیربنایی برای بازار آینده خود امتحان کنیم.

در حالی که دوروف جزئیات بیشتری در مورد این موضوع ارائه نکرد، او اشاره کرد که این به روز رسانی ممکن است در هفته های آینده برسد.

تلگرام قبلاً TON را در پلتفرم خود ادغام کرده است و کاربران از ماه می گذشته امکان ارسال toncoin، واحد پول شبکه TON را از طریق چت دارند.

 

همچنین بخوانید :