وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

بیت کانکت چیست؟

بیت کانکت چیست؟
آیا می توان دست به یک کلاهبرداری چندین میلیارد دلاری زد که صحیح جلوی چشمان ما ترتیب آن داده شده؟ 
 
بیت کانکت مثال ای از این دست میباشد که به ما پاسخ مثبت میدهد , آری قابلیت آن موجود هست .
حدود یک‌سال زمان بر شد که بیت کانکت به ارز دیجیتال تبدیل شده و پلتفرم سپرده گذاری آن مورد بازدید واقع گردد , ولی موسسان و نگهدارندگان آن بدین عارضه ها نیست که خواستار آن می‌باشند . بیت کانکت نسبتاً فورا به چنان سود دهی رسید که گوییی نوه فیض های چارلز پانزی از اساس گذاران این وبسایت هستند!
 
رجوع و برگشت دو رقمی سرمایه بصورت ماهیانه! تضمینی! ممکن است چیزی این فی مابین است که مدل در نمی آید!
 
واقعیت نسبتا خیره کننده در اینجا این است که‌این وعده ها احتمالا در واقع برای دوران کوتاهی امکانپذیر باشند . ارزش ها مجدد بسرعت ارتقا خواهند یافت البته ضروری است بیت کانکت را از این فاجعه ای که یقینا فیس خواهد بخشید , نجات دهیم
همچنین بخوانید : ارز دیجیتال ملی ثبات اقتصادی بیشتری به همراه دارد
.
بیت کانکت چیست؟
شاید ربات معاملاتی وجود داشته باشد که آنان نوآوری کرده اند و میتواند بازار مالامال رزق و برق ارز را طی سال ۲۰۱۷ پیش گویی نماید . آن ها گفتند :
 
ولی نگران نباشید , اپلیکیشن منحصر و فاقد ریسک ما‌را دانلود فرمایید و به تماشای رخداد جادویی بنشینید!
 
در مقایسه با میزان سپرده گذاری ۱۰ , ۰۰۰ دلاری , اعتباری بالغ بر ۲۵ درصد رجوع طی یک زمان چهار ماهه و با سود دهی و افزودن ۹ , ۰۰۰ دلار به سرمایه حیاتی به سرمایه گذاران داده می شود . چقدر هیجان انگیز! من‌را نیز نام نویسی نمایید
 
این برنامه زیرمجموعه گیری ( referral program ) یک نقطه اتکا کلاسیک برای آنهاست و آنان چیزهای شگفت انگیزی که مطرح می نمایند که پانزی در سالیان به دور انجام می بخشید .
صرفا کافیست این را بیان کنم که صرفا در صورتیکه هر یک این برنامه ها درصدی از جدیدترین سپرده گذاری سرمایه گذاران را بخود اختصاص دهد یا این که زیرمجموعه نو بگیرند می توانند پول اشخاص پیشین را بازگردانند .
فعلا این جور ارزش ها و عشق و هیجان اکثری که در این مورد موجود هست بر این حقیقت سایه افکنده است و بیت کانکت در‌این ناآگاهی کماکان بکار خویش ادامه می‌دهد .
افرادیکه از روی آسانی وارد این طرح بیت کانکت گردیده اند , می‌توانند خل وچل وار گرفتار این برنامه ها شوند . اینجانب تصور میکنم که تعداد بخش اعظمی از این اشخاص دارنده تجربه مقداری در زمینه‌ی سپرده گذاری می باشندو این ( در آتی نزدیک ) یک گردباد سهمگین خواهد بود .