وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

برندهای نمادین از فروش NFT کسب درآمد میکنند

برندهای نمادین از جمله نایک، گوچی 260 میلیون دلار از فروش NFT به دست آورده اند

توکن‌های غیرقابل تغییر ( NFT ) به برندهای بزرگ راه‌های جدیدی برای تعامل با مصرف‌کنندگان خود می‌دهند که شامل هنر، مد و بازی می‌شود.

NFT

NFT

هیاهوی تبلیغاتی پیرامون توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) به برخی از نمادین‌ترین برندهای جهان این امکان را می‌دهد که صدها میلیون دلار درآمد اضافی کسب کنند و این امر بر جذابیت انبوه مصرف‌کننده‌های کلکسیونی دیجیتال تأکید می‌کند.

بر اساس داده‌های Dune Analytics که اولین بار توسط NFTGators گزارش شد، برندهای پیشرو از جمله نایک، گوچی، دولچه و گابانا، آدیداس و تیفانی مجموعاً 260 میلیون دلار از NFT فروش داشته‌اند.

افت NFT نایک 185.3 میلیون دلار درآمد کسب کرده است و حجم آن در بازارهای ثانویه به 1.3 میلیارد دلار رسیده است.

دولچه اند گابانا 25.6 میلیون دلار از NFT درآمد داشته است.

Tiffany که اخیراً توکن NFTiff خود را راه اندازی کرده است که به دارندگان کریپتوپانک امکان می دهد آویزهای سفارشی سازی شده را برش دهند، 12.6 میلیون دلار از فروش مرتبط با NFT به دست آورده است.

مجموع درآمد NFT برای گوچی و آدیداس به ترتیب 11.6 میلیون دلار و 10.9 میلیون دلار بود.

پروژه های مرتبط با NFT نایک بیش از 185 میلیون دلار درآمد داشته است و آن را به عنوان بزرگترین برند درآمدزا از داشبورد NFTs.@DuneAnalytics توسط @nlevine19 قرار داده است.

NFTها در سال 2021 به جریان اصلی تبدیل شدند، با مجموعه‌هایی مانند Bored Ape Yacht Club و CryptoPunks که میلیاردها فروش مادام العمر ایجاد کردند.

هیاهوی کلکسیونی های دیجیتال در نهایت توجه برندهای بزرگ را به خود جلب کرد و آنها شروع به آزمایش این فناوری برای ارتباط بهتر با مشتریان خود کردند.

اگرچه شوق توکن ها در ماه‌های اخیر از بین رفته است، انتظار می‌رود تاثیر فناوری جدید اثری ماندگار بر جای بگذارد.

شرکت‌هایی مانند نایک و آدیداس قصد دارند تا جاه‌طلبی‌های NFT خود را به Metaverse ببرند . حرکت‌هایی که برای گسترش همه‌جای برندهایشان در دنیای مجازی طراحی شده‌اند.

در حالی که برآوردها متفاوت است، سرمایه گذاران و فناوران معتقدند بازار توکن ها آینده بسیار روشنی دارد.

بر اساس نظرسنجی اخیر توسط CoinGecko تجمیع کننده بازار، پاسخ دهندگان بر این باورند که ارزش بازار توکن ها در دو سال آینده می تواند بیش از 800 میلیارد دلار باشد.

تحقیقات متعارف بیشتر ارزش بازار جهانی توکن ها را تا پایان دهه حدود 230 میلیارد دلار نشان می دهد.

 

همچنین بخوانید :