وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

برادسکو ، بانک برزیلی میگوید کریپتو بسیار کوچک است

دومین بانک بزرگ برزیلی برادسکو که علاقه ای به کریپتو ندارد، ادعا می کند که هنوز “بسیار کوچک” است

برادسکو، یکی از بزرگترین بانک های برزیل، اعلام کرده است که برنامه ای برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال در آینده نزدیک ندارد.

برادسکو

برادسکو

در مصاحبه‌ای، اکتاویو د لازاری جونیور، مدیرعامل برادسکو اظهار داشت که این شرکت در حال حاضر علاقه‌ای به راه‌اندازی خدمات رمزنگاری به مشتریان خود ندارد، زیرا بازار ارزهای دیجیتال «بسیار کوچک» خواهد بود.

برادسکو در آینده نزدیک خدمات ارزهای دیجیتال را ارائه نخواهد کرد

در حالی که بسیاری از نئوبانک ها و بانک های خصوصی سنتی خدمات سرمایه گذاری رمزنگاری را به عنوان بخشی از سبد خود راه اندازی می کنند تا مشتریان را از خدمات خود استفاده کنند، برخی دیگر هنوز در حاشیه هستند.

برادسکو، دومین بانک بزرگ برزیل و لاتام از نظر دارایی، با بیش از 70 میلیون مشتری، هنوز علاقه ای به بازار ارزهای دیجیتال ندارد.

اکتاویو د لازاری جونیور، مدیرعامل برادسکو، دیدگاه خود را در مورد ارزهای دیجیتال و اینکه چگونه معتقد است این سرمایه‌گذاری‌ها در کشور تکامل خواهند یافت، منتشر کرد.

برای د لازاری جونیور، بازار ارزهای دیجیتال هنوز بسیار کوچک است و ویژگی‌های خطرناکی برای سرمایه‌گذارانی دارد که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در آن هستند.

وی در این باره اظهار داشت:

ارزهای دیجیتال… . سرمایه‌گذاری‌هایی هستند که ملموس نیستند و ریسک‌پذیرتر هستند و مردم از ریسکی که می‌پذیرند و ممکن است بخواهند اطلاع دارند.

برای من، این یک بازار بسیار کوچک خواهد بود.

علاوه بر این، او اظهار داشت که اگرچه شرکت امروز هیچ برنامه‌ای برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال ندارد، اما در آینده ممکن است اوضاع تغییر کند.

با این حال، او توصیه کرد که اگر هر یک از مشتریانش بخواهند در معاملات ارزهای دیجیتال شرکت کنند، ممکن است این کار را از طریق آگورا، بازوی سرمایه گذاری آن انجام دهند.

سایر ارکان ارزهای دیجیتال

مدیر عامل برادسکو توضیح داد که برای بانک، این تنها یکی از سه رکن کلیدی در دنیای ارزهای دیجیتال است.

در حالی که مدیران فکر می کنند منابعی که مردم در این بازار قرار می دهند بسیار اندک خواهد بود، برنامه های کاربردی دیگر ممکن است جذاب تر باشند.

یکی از این موارد مربوط به توکن سازی دارایی ها است که از توکن های تایید شده با بلاک چین برای نشان دادن دارایی های واقعی در بلاک چین استفاده می کند.

هدف تسهیل تجارت این دارایی ها است.

در مورد این موضوع، د لازاری جونیور گفت که این بانک در حال حاضر در پروژه های توکن سازی اوراق قرضه مشغول است.

رکن سوم در بازار کریپتو، ستونی است که توسط ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) یکپارچه شده است.

برزیل در حال توسعه آزمایشی یک واقعی دیجیتال است و مدل آن شامل توانایی بانک های خصوصی برای انتشار استیبل کوین های خود با پشتوانه سپرده های ارز دیجیتال بانک مرکزی خواهد بود.

 

همچنین بخوانید :