وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

بانک سوئیسی برای همیاری با ارز دیجیتال پیشگام شد  

بانک سوئیسی برای همیاری با ارز دیجیتال پیشگام شد  

 
 
 

بانک سوئیسی برای همیاری با شرکت‌های مربوط به ارز دیجیتال پیشگام شد

 
 

بانک سوئیسی هایپودکار لنزبورگ که در قضیه اعطای رهن فعالیت دارد , خاطرنشان کرد که اکانت های بانکی برای شرکتهای فعال در قضیه ارز دیجیتال بهره برداری خواهد نمود .
 
با این که بلاک چین و ارزهای دیجیتال به مقبولیت عام در سوئیس رسیده است , بانک های سوئیسی عکس العمل مثبتی بدین این مسئله نداشته اند که به حیث می رسد این قضیه نیز در درحال حاضر بهبود است .

 

 
علاوه بر بانک محرمانه فالکون که سرویس ها رئیس سرمایه ارائه میدهد , بانک هایپو اولی بانک سوئیسی خواهد بود که آغوش خویش را به روی ارزهای دیجیتال گشوده می نماید .
 
مدیرعامل این بانک خانم ماریان ویلدی , با اشاره به این‌که بانکی نظیر هایپو به تکنولوژی پایبند بوده , اعلام‌کرد که با صنعت بلاک چین هم بایستی خویش را سازگار نماید .

 
 

همچنین بخوانید: جان مک افی یک ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند
 
بانک سوئیسی برای همیاری با ارز دیجیتال پیشگام شد  
 
 
 

او در این زمینه اظهار کرد :
 
تحت عنوان بانکی که بر شالوده تکنولوژی است و در‌پی راهکار های کمکی در مسئله فین تک است , کار با موسسه ها بر طبق بلاک چین و صنعت نوظهور ارزهای دیجیتال سبب اعتبار این بانک است . 

 
همینطور خانم ویلدی که از ارزدیجیتال فرانک حمایت کرده بود اعلام‌کرد که ضمن همیاری با شرکت ها ارزدیجیتال , از مشکلات پول شویی در موضوع ارزهای دیجیتال هم بطور بی نقص باخبرند . خانم ویلدی افزود :
 
مطالعات اضطراری در رابطه مشکلات و خطرها همراه این صنعت انجام و به ضابطه گذاران سوئیس در‌این حوزه قبلی از استارت همیاری با شرکتهای ارزدیجیتال آگهی شده‌است .
 
طبق گفته های خانم ویلدی , مراحل تعیین مشتریان تازه بصورت ظریف انجام خواهد شد بطوری که بانک هایپودکار برای این کار پژوهش ها جامع و عمیقی را انجام خواهد بخشید . این بانک از یک طرف سوم زبده برای چک سابقه و بررسی موردها حتمی قبلی از عقد قرارداد با شرکت های به کارگیری خواهد کرد .
 
این خبر در حالی از بانک هایپودکار لنزبورگ منتشر شد که چندی قبل بلاک چین نیروی کار سوئیس برای «حساب های بانکی برای شرکت ها بلاک چینی» درخواست تقاضا داده بود .

 

 
سوئیس از پیشگامان مساله مرتبط با بلاک چین و ارزهای دیجیتال است . گزارش های تازه نشان می‌دهد که‌این میهن بیشترین نسبت شرکت کردن کننده در سرمایه نخستین ICOها به تعداد ICOهای اجرا شده را نسبت به هرجای دیگر داراست .
 
گفتنی است که گزینش شهر‌دار شهر Zug که به وادی ارزهای دیجیتال دارای اسم و رسم است , توسط بلاک چین در مورخ ۲۵ژوئن سال ۲۰۱۸ انجام می شود .