وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

بازرسی مستقل FTX و مقامات دولتی

مقامات دولتی از تلاش برای بازرسی مستقل FTX در ورشکستگی حمایت می کنند

مقامات چندین ایالت ایالات متحده به تگزاس پیوسته اند تا از یک قاضی دادگاه ورشکستگی فدرال بخواهند که بازرسی مستقل FTX شخص ثالث امور مالی آن را منصوب کند.

بازرسی مستقل FTX

بازرسی مستقل FTX

مقاماتی که بایگانی می کنند اقدامات نظارتی مداوم علیه FTX دارند.

مقامات بیش از دوازده ایالت از یک قاضی ورشکستگی فدرال می خواهند تا یک بازرس شخص ثالث در امور مالی FTX را با اشاره به نیاز به شفافیت بیشتر در مورد دارایی های صرافی سقوط کرده ارز دیجیتال منصوب کند.

این پیشنهاد که توسط هیئت اوراق بهادار ایالت تگزاس رهبری شد و تنظیم‌کننده‌هایی از آلاسکا، آرکانزاس، کالیفرنیا، فلوریدا، هاوایی، آیداهو، ایلینوی، کنتاکی، مین، مریلند، نیوهمپشایر، نیوجرسی، کارولینای شمالی، اوکلاهما، تنسی و واشنگتن به آن پیوستند.

دی سی، به «میزان و سابقه سوء مدیریت» توسط FTX و رهبری قبلی آلامدا اشاره می کند، همانطور که در ورشکستگی و شهادت کنگره توسط جان ری سوم، مدیر اجرایی موقت، اشاره شده است.

این مقام‌ها تاکید می‌کنند که «فقدان شفافیت در وضعیت مالی و دارایی‌های بدهکاران و ادامه بررسی‌های نظارتی که ادامه دارد، تعیین بازرس با دستورالعمل‌های مشخص در خصوص وظایف آنها نه تنها مناسب و به نفع آن است.

از طلبکاران، اما اجباری، طبق قانون ورشکستگی.

این پیشنهاد به درخواست‌های قبلی برای یک بازرس می‌پیوندد که توسط سرپرست ایالات متحده، دفتری در وزارت دادگستری که وظیفه ارتقای کارایی و شفافیت در روند ورشکستگی و همچنین مقامات ویسکانسین و ورمونت را دارد، ارائه شده است.

در صورت منصوب شدن، بازرس گزارش مفصلی در مورد امور مالی FTX.com، Alameda Research و بسیاری از دیگر شرکت های تابعه FTX در سراسر جهان به دادگاه ارائه می دهد.

به جای اینکه دادگاه تنها به رهبری فعلی FTX و وکلای استخدام شده متکی باشد.

انحلال دارایی های باهامیان یک بازرس مشابه در روند ورشکستگی وام دهنده شکست خورده کریپتو سلسیوس منصوب شد که منجر به تشکیل یک گزارش بمب در مورد از بین رفتن شرکت در روند ورشکستگی مداوم آن شرکت شد.

رهبری سرپرست و وکلای خانواده شرکتی دیروز در دادگاه گزارش دادند که حدود 1.4 میلیارد دلار از دارایی های باقی مانده است.

آنها با استناد به هزینه استخدام یک ممتحن از احتمال وجود یک ممتحن عقب نشینی کرده اند.

 

همچنین بخوانید :