وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

آیا بیت کوین کش بر بیت کوین پیروز خواهد شد؟

آیا بیت کوین کش بر بیت کوین پیروز خواهد شد؟
پس از اعلام قانونی کنسل Segwit2x , بها بیت کوین از حدود ۷۲۰۰ دلار در کمتر از یک ساعت به ۷۷۰۰ دلار رسید و عمده کارشناسان توقع یک پرورش ادامه دار را داشتند . ولی برخلاف انتظارات , بیت کوین و بخش اعظم آلت کوین ها با کاهش بها محسوسی مواجه شدند و سرمایه گذاران در راستای بیت کوین کش رفتند و همین منجر شد که بها آن در ۲۴ ساعت بیش تر از ۵۵ درصد ارتقا بیابد .
 
شبکه‌های‌اجتماعی نیز نقش خویش را به خیر و خوبی برای بیت کوین کش ایفا کردند . گروهی از دوست داران و پشتیبانان بیت کوین کش اعلام کردند که بلاک های این ارز از بیت کوین بزرگ تر ( گنجایش بیشتر ) خواهد شد و مردمان را به سپرده گذاری در‌این ارز تشویق می نمایند . چه بسا بعضا از دوست داران اظهار دارا‌هستند که بیت کوین کش به زودی بر بیت کوین غلبه می نماید .
همچنین بخوانید : جان مک افی یک ارز دیجیتال فیزیکی عرضه می‌کند
آیا بیت کوین کش بر بیت کوین پیروز خواهد شد؟
تاخیر در بیت کوین گلد
تاخیر و خبرها غیر روشن از بیت کوین گلد نیز در ارتقا بها او‌لین فورک بیت کوین بی تاثیر نبوده است . بیت کوین گلد با شعار هایی که هر سپرده گذاری را وسوسه می نماید و همینطور با قابلیت پامپ نخستین , هنوز زمان عرضه مشخصی ندارد و بیت کوین کش فارغ از حریف ما‌نده است .
 
دلایل رمانتیک
بیت کوین کش سوابق پرورش ارزش های فوق العاده را دارد و بعضا از سرمایه گذاران با دقت بدین مورد و فارغ از هیچگونه ارزیابی , بعد از آغاز رویش , سریعا در بیت کش سپرده گذاری کردند و همانگونه که گفتیم شعارهای شبکه های مردمی نیز تاثیرات متعددی درین صعود گذاشتند .
 
منظره
گروهی از طرفدران بیت کوین کش اظهار داشتند که در آتی ای خیر چندان بدور این ارز بر بیت کوین غلبه خواهد کرد البته شعار ها درصورتی که عملی نشوند , بعد از مدتی فراموش خواهند شد .
 
بیت کوین کش برای ادامه صعود خویش نیاز به زمان برای ثابت ادعاهای خویش داراست . پیشبینی می شود که ارزش تصحیح شود ولی بعداز تصحیح نیز شاید بالای ۶۰۰ دلار می‌ماند .