وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

آماندا، هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال

آماندا، هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال
فناوری بلاک چین یک ابداع تحسین برانگیز است , با این وجود بی عیب و نقص نیست . برای مثال درصورتی که یک هادلر میزان دارایی دیجیتال خویش را خرج نماید , اقبال افتتاح بیشتر از سرمایه گذاریش را از دست خواهد اعطا کرد . بودجه دیجیتال بایستی ذخیره شود تا به اصطلاح ( رسد ) ; در غیر این صورت سپرده گذاری در آن سودآور نخواهد بود! امروزه این نقص‌ به لطف Moneytoken رفع شده‌است .
 
پلتفرم مانی توکن ( Moneytoken ) , به اشخاص در برداشت قرضی از صندوق‌های نقدینه ( Liquid Funds ) یاری می نماید . به عبارت دیگر , شما می‌توانید با اعتنا به قیمت بودجه دیجیتال خویش از این صندوق ها وام بگیرید .
 
وام با پشتوانه‌ی ارز دیجیتال گونه کسب‌وکار جدیدی است که به‌تازگی صورت گرفته و با سرعت متعددی در درحال حاضر رویش است .
 
شما میتوانید قیمت بودجه دیجیتال خویش را وثیقه بگذارید ( برای مثال ارز دیجیتال بیت کوین , یا این که اتریوم ) و در قالب یک ارز با ثبات وام اخذ فرمائید .
 
تا قبل از این در یک کدام از مطالب در امر وام های نقدی با حمایت کننده ارز دیجیتال توضیح داده ایم : اعطای وام نقدی با پشتیبان ارزهای دیجیتال
آماندا، هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال
این دسته وام نیز برای اشخاص معمولی و نیز برای کسب‌وکارها زیاد به‌صرفه است به دلیل آنکه به آن مالیات وابستگی نمی‌گیرد . ( خلاف سود حاصل از سرمایه که می بایست برای آن مالیات پرداخت شود )
 
به امداد این سیستم , دارندگان ارز دیجیتال می‌توانند به‌جای این که دارایی‌های دیجیتال‌شان را بفروشند , با استعمال از آن‌ها وام ها اخذ نمایند . مشتریان می بایست اقساط وام را ماهانه پرداخت نمایند و می توانند بعداز بازپرداخت بدون نقص وام دریافت‌شده , ارز دیجیتالی که به‌عنوان وثیقه قرار داده‌اند را پس بگیرند .
 
سقف مشخصی برای مبلغ اخذ وام انتخاب نشده است . سرمایه گذاران میتوانند وام های یک سری روزه یا این که تعدادی ماهه ای به بها ۵۰۰ دلار یا این که چه بسا ۱ میلیون دلار اخذ کرده و با وجود اقساط بلند بازه زمانی , مبادرت به بازپرداخت بی نقص وام نمایند . تجهیزات این پلتفرم مطلوب ماینرها , سرمایه گذاران , تریدرها , آی . سی . اوها و صرافی ها است .
 
هوش تصنعی و مصنوعی پشت مانی توکن , آماندا اسم داراست . هوش تصنعی آماندا , در واقع یک دستیار هوشمند است که به طور خودکار عملیات وام , نام نویسی , و تایید را در پلتفرم مانی توکن به اجرا در میاورد .
 
آماندا متقاضی ها وام را از سطح درخواست وام تا اتمام بازپرداخت ارشادوراهنمایی می نماید و آن‌ها‌را از سیگنال های مارجین باخبر بوجود می‌آورد . از سایر وظیفه‌های آماندا ارائه مشورت کردن به یوزرها پلتفرم مانی توکن است .
 
آماندا در جریان ساخت توکن نیز امداد می نماید , و ثبت نامی ها را از خبر‌ها بازار و داده ها ذی‌ربط بی خبر نمی گذارد . علاوه بر تمام این ها آماندا نمایش همت پلتفرم , پیش از استارت به کار قانونی آن را هم بر عهده دارااست .
آماندا، هوش مصنوعی ارزهای دیجیتال
صحبت از آماندا و دیده اندازهایی شد که فناوری آن به بازار عرضه می نماید ; جروم مک گیلیوری , بنیان گذار مانی توکن می گوید :
 
آماندا نقطه آغازی است برای همجوشی متحیر کننده تکنولوژی روز جاری – لینک بلاک چین و هوش تصنعی .
 
اکوسیستم مانی توکن علاوه بر اعطاء سرویس ها وام , جامعه ارز دیجیتال را از حدی که می باشد فراتر می‌برد .
 
برای کمپانی درین سیستم , می بایست توکن کاربرد پذیر مانی توکن به عنوان ( IMT ) را داشته باشید . با در اختیار داشتن این توکن از ۶۰ درصد تخفیف حق عضویت سود مند خواهید شد .
 
مانی توکن پلتفرم اعطای وام با حمایت کننده ارز دیجیتال است . از سایر سرویس ها این پلتفرم می شود به یک صرافی غیرمتمرکز ارز دیجیتال , و یک ارز دیجیتال باثبات و کاربردی ( MTC ) اشاره نمود . بنابرین مانی توکن قابلیت به کارگیری از کارت اعتباری در بازار ارز دیجیتال را میسر نموده است . همان طور که مشاهده میکنید , اکوسیستم مانی توکن یک سری منظوره است و تک بعدی نیست .
 
جروم مک گیلیوری ( موسس و رئیس ارشد اجرایی مجموعه مانی توکن ) و الکس مرکز ( موسس و رئیس ارشد فنی مانی توکن ) رئیس این موسسه را برعهده دارا‌هستند . گیلیوری یک کدام از علاقمندان حوزه بلاک چین است . وی تحت عنوان رئیس استدلال یک کمپانی سراسری و فعال در بخش تحقیق و توسعه و گسترش اپلیکیشن هم فعالیت می کند . اَلکس مرکز هم چند سال در موسسه ها بزرگ فین تک کار نموده است و در قضیه بسط اپلیکیشن و مارکتینگ بیشتراز ۱۰ سال سوابق و تجربه کاری دارااست . مانی توکن علاوه بر یک فریم مدیریتی متبحر , از مجموعه بسط زبده ای برخوردار‌است . جوارح مجموعه توسعه و گسترش مانی توکن در مورد تجارت , مهندسی , کارها مالی , و گسترش تجربه دارا هستند .
 
مانی توکن تاکنون بیش تر از ۴ میلیون دلار سرمایه جذب نموده است .