وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

مقررات بیشتر کریپتو ، بهتر برای کوین‌ بیس

برایان آرمسترانگ، مدیرعامل کوین‌ بیس می‌گوید: «هرچه مقررات بیشتری برای کریپتو وجود داشته باشد، برای کوین‌ بیس بهتر است».

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین‌ بیس ، در یک تماس مالی در 9 آگوست گفت که این شرکت مشتاق است در سال آینده “چارچوب های عقل سلیم برای مقررات” را در ایالات متحده ببیند.

کوین بیس

کوین بیس

مدیرعامل کوین‌ بیس، در تماسی که در 9 آگوست برگزار شد، گفت که این شرکت مشتاق است تا سال آینده در ایالات متحده «چارچوب‌های عقل سلیم برای مقررات» را ببیند.

آرمسترانگ گفت که در سال گذشته “پیشرفت بزرگی” برای مقررات ارزهای دیجیتال وجود داشته است و “هر چه مقررات برای کریپتو بیشتر باشد، برای کوین بیس بهتر است.”

کوین بیس اخیراً اخطاری دریافت کرده است . که توسط SEC در مورد دارایی هایی که ممکن است . اوراق بهادار در نظر گرفته شوند، بررسی می شود.

این تحقیقات در طول تماس سود مورد بررسی قرار گرفت زیرا کوین بیس اظهار داشت که از گفتگوهایی که به سرمایه گذاران در درک ماهیت دارایی هایی که دارند کمک می کند استقبال می کند.

این شرکت در نامه سهامداران خود در 9 آگوست خاطرنشان کرد که اخیراً دادخواستی را به SEC ارسال کرده است و از تنظیم کننده خواسته است که یک فرآیند عمومی را برای به روز رسانی مقررات خود آغاز کند تا “توسعه بازارهای اوراق بهادار کریپتو و توکن کردن بدهی ها و توکن کردن بدهی ها را فراهم کند.”

کوین بیس همچنین خاطرنشان کرد که با اتحادیه اروپا در مورد پیشنهاد بازار دارایی‌های رمزنگاری (MiCA) و سایر حوزه‌های قضایی که یک «رژیم نظارتی شفاف برای رمزارزها» ایجاد کرده‌اند، تعامل داشته است.

علاوه بر این، آرمسترانگ اظهار داشت که بازارهای نزولی «نفخی از هوای تازه» هستند که به شرکت اجازه می‌دهد تا روی فعالیت‌هایی تمرکز کند که در طول یک بازار صعودی امکان‌پذیر نیست، زمانی که تمرکز آن بر روی ورود کاربران جدید است.

او همچنین مجدداً تأیید کرد که این اولین «چرخه نزولی» کریپتو برای کوین‌ بیس به‌عنوان یک شرکت سهامی عام است و بنابراین، برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است با ماهیت چرخه‌ای صنعت کریپتو آشنا نباشند.

در این تماس، Coinbase همچنین تایید کرد . که برای حفظ مدیریت ریسک مناسب، بودجه 500 میلیون دلاری، را برای چرخه نزولی فعلی در نظر گرفته است.

 

همچنین بخوانید :