وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

تعداد اپلیکیشن های غیرمتمرکز Polygon 400 درصد رشد کرد

تعداد اپلیکیشن های غیرمتمرکز در Polygon به 37000 رسید که امسال 400 درصد رشد کرد

افزایش 400 درصد اپلیکیشن های Polygon – این در حالی است که تعداد تیم‌های فعال ماهانه برای بلاک چین در ماه جولای به ۱۱۸۰۰ تیم رسیده است که از ۸۰۰۰ تیم در ماه مارس افزایش یافته است.

Polygon

Polygon

تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) در پلتفرم پلتفرم مقیاس‌پذیری اتریوم از 37000 فراتر رفته است که از ابتدای سال 2022 افزایش 400 درصدی را نشان می‌دهد.

تیم این ارقام را از طریق یک پست وبلاگ چهارشنبه، که از پلتفرم توسعه Web3 شریک Alchemy تهیه شده بود . به اشتراک گذاشت و خاطرنشان کرد که این رقم نشان دهنده تعداد تجمعی برنامه هایی است که تا کنون در شبکه آزمایشی و شبکه اصلی راه اندازی شده اند.

همچنین اشاره کرد که تعداد تیم‌های فعال ماهانه . معیاری از فعالیت توسعه‌دهندگان در بلاک چین . در پایان ژوئیه به 11800 رسید که نسبت به مارس 47.5 درصد افزایش یافته است.

تیم پروژه همچنین به تفکیک پروژه‌های DApp اشاره کرد . که به طور مشخص نشان می‌دهد که «74 درصد تیم‌ها به طور انحصاری در Polygon یکپارچه شده‌اند، در حالی که 26 درصد روی هر دو Polygon و Ethereum مستقر شده‌اند».

بلاک چین اثبات سهام (PoS) سازگار با ماشین مجازی اتریوم (EVM) Polygon میزبان برنامه‌های کاربردی از لیست طولانی پروژه‌ها و برندهای برجسته در فضای رمزنگاری است . مانند بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT)، پلتفرم‌های Metaverse Decentraland و The Sandbox . پلتفرم وام دهی مالی غیرمتمرکز (DeFi) Aave و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر NFT / شرکت بازی Animoca Brands.

در پست وبلاگ آمده است که استفاده از DApp در Polygon بیش از 142 میلیون آدرس کاربر منحصر به فرد و 5 میلیارد دلار دارایی ایمن شده است و تا به امروز حدود 1.6 میلیارد تراکنش در شبکه پردازش شده است.

افزایش 400 درصد اپلیکیشن های Polygon

رایان وایات، مدیرعامل Polygon، آشکارا از این رشد خرسند بود، زیرا در توییتر اشاره کرد که “ما یک سال را در Polygon سپری می کنیم.”

ما یک سال در @0xPolygon داریم

“بسیاری از پروژه ها به طور فزاینده ای تصمیم می گیرند که صرفاً بر روی Polygon بسازند.

داده های کیمیاگری نشان می دهد که 74٪ از تیم ها به طور انحصاری در Polygon ادغام شده اند”

در اوایل سال جاری، تیم Polygon از همکاری خود با Alchemy به عنوان یک محرک کلیدی در افزایش تعداد DApp های ساخته شده در شبکه یاد کرد . زیرا زیرساخت پلت فرم Web3 ساخت DApps را برای توسعه دهندگان Polygon به طور قابل توجهی آسان می کند.

در این پست آمده است:

همکاری Polygon با Alchemy در ژوئن 2021 یک کاتالیزور پذیرش بود و تعداد dApp های در حال اجرا در شبکه را به 3000 در اکتبر، 7000 در ژانویه . و بیش از 19000 تا آوریل رساند.

در این پست ابزارهای پلتفرم Alchemy، زیرساخت‌های Web3 و DApp مانند رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) . و همچنین Alchemy که «دست به دست با Polygon برای حل و فصل و کاهش حوادث در سطح شبکه در هنگام وقوع آنها کار می‌کند» برجسته شد.

با توجه به اینکه بازارهای رمزنگاری نشانه‌هایی از بهبود بالقوه صعودی در اواخر نشان می‌دهند . دارایی بومی Polygon، MATIC، در ماه گذشته 66.3 درصد افزایش یافته و در زمان نگارش این مقاله به 0.92 دلار رسیده است.

ارزش بازار فعلی آن 6.9 میلیارد دلار است که MATIC را به شانزدهمین دارایی بزرگ کریپتو تبدیل کرده است.

 

همچنین بخوانید :