وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

وویجر و طرح پاداش 38 کارمندش

طلبکاران وویجر طرح پاداش برای 38 کارمند را رد کردند

طلبکاران وویجر استدلال کرده اند که کارکنان به خوبی غرامت دریافت می کنند و هیچ مدرکی مبنی بر اینکه آنها می خواهند استعفا دهند وجود ندارد.

وویجر

وویجر

طبق پرونده دادگاه 19 اوت، طلبکاران Voyager Digital با اقدام آن برای پرداخت “جوایز حفظ” به کارمندان مخالفت کرده اند.

جوایز به ارزش 1.9 میلیون دلار

وویجر از دادگاه ورشکستگی درخواست کرده بود که یک “طرح حفظ کارکنان کلیدی” (KERP) 1.9 میلیون دلاری را در پرونده ای در 2 آگوست تصویب کند.

وام دهنده ورشکسته می خواست به 38 کارمند پاداش بپردازد، زیرا آنها برای عملکرد آن بسیار مهم هستند . و گفت که آنها “ضروری (برای) حسابداری، نقدینگی و مدیریت دارایی های دیجیتال، زیرساخت های فناوری اطلاعات، حقوقی و سایر عملکردهای حیاتی هستند.”

این سازمان افزود که 38 کارمند اعضای اجرایی نیستند و KERP مشابه آنچه در سایر موارد ورشکستگی به دست می آید است.

این شرکت معتقد است از دست دادن این کارکنان به تلاش‌های بازسازی‌اش لطمه می‌زند و اضافه می‌کند که جایگزینی آنها در بازار به‌دلیل دانش سازمانی ارزشمند و درک آن‌ها از صنعت ارزهای دیجیتال بسیار سخت است.

این دادخواست نامی از کارکنان کلیدی یا سمت آنها را فاش نکرد.

حریم خصوصی برای 38 کارمند

استیون ارلیش، مدیرعامل وویجر در پرونده‌ای در تاریخ 12 آگوست، درخواست کرد . که اطلاعات شخصی و پاداش‌های پیشنهادی برای 38 کارمند باید اصلاح شود و گفت که این اطلاعات “غیر عمومی، شخصی و/یا اطلاعات حساس” است.

با این حال، دفتر امین ایالات متحده در 19 اوت با این درخواست مخالفت کرد و استدلال کرد که این اطلاعات برای طرف های ذینفع برای “ارزیابی حرکت پاداش” حیاتی است.

در حالی که وویجر ادعا می کند که 38 کارمند غیرخودی هستند . دفتر امانت معتقد است که برخی از این کارمندان می توانند به عنوان افراد داخلی طبقه بندی شوند.

جلسه رسیدگی به این پرونده برای 24 آگوست تعیین شده است.

طلبکاران با ادعاهای وویجر مخالفت می کنند

کمیته رسمی طلبکاران بدون وثیقه وویجر نیز به ادعای وام دهنده ورشکسته رمزارز KERP اعتراض کرد و استدلال کرد که کارمندان قبلاً به خوبی جبران شده اند.

بر اساس این پرونده، شرکت دلیل کافی برای توجیه پاداش حفظ یا هیچ مدرکی مبنی بر برنامه ریزی 38 کارمند برای استعفا ارائه نکرده است.

این گزارش ادامه داد که از زمان ورشکستگی شرکت، «تنها 12 نفر از حدود 350 کارمند بدهکاران به طور داوطلبانه استعفا داده اند».

طلبکاران استدلال کردند که حتی اگر کارمندان را ترک کنند، اخراج‌های فعلی در بازار کریپتو به این معنی است که Voyager می‌تواند به راحتی این کارکنان را جایگزین کند.

 

همچنین بخوانید :