وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

مردی تمام زندگی خود رابر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد

مردی تمام زندگی خود رابر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد
مردی که تمام دارایی خویش را فروخته تا در بیت کوین سپرده گذاری کند!
سرمایه گذاران مدام میگویند هیچ وقت بیش تر از بضاعتت سپرده گذاری مکن , ولی برخلاف این زمینه دیدی تایووتو ۳۹ ساله تصمیمی خیره کننده گرفته است . وی کلیه چیز خویش و خانواده اش را فروخته است و تمام سرمایه معاش خویش را تبدیل به بیت کوین نموده است . اکنون وی در یک اردوگاه اشخاص بی جاو مکان با گنج کوچکی از بیت کوین معاش می نماید و برای صعود به قله های گنج لحظه شماری می نماید .
 
تو روانی ای
تایووتو حقیقتا تمام معاش خویش را بر اعتقاد و باور خویش نسبت به بیت کوین سپرده گذاری نموده است . وی خیر صرفا منزل و خودرو بلکه تمامی چیزش را اعم از دوچرخه , موتورسیکلت و چه بسا جامه و کفشش را برای خرید بیت کوین فروخته است . تایووتو چه بسا لوازم بازی های کودکانش را فروخت است .
 
وی اکنون در یک اردوگاه در شهر ونلوی هلند , برای ارتقا چشمگیر بها بیت کوین و ثروتمند شدن لحظه شماری می نماید . وی در این زمینه خاطرنشان کرد :
 
“ مردمان میگویند , تو خل وچل ای . البته ما یک خانواده ماجراجو هستیم و در لحظه معاش می‌کنیم . در حالتی‌که هرگز ریسک نکنی , معاش خسته کننده است . “
 
انقلاب بلاک چین
تایووتو معتقد است که بیت کوین , ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین که مبنا آنها است , آتی عالم را خواهند ساخت و اکنون در اکنون انقلاب و دگرگون سازی در پول و بانکداری میباشند . وی ذکر کرد :
 
“ وب یک انقلاب در داده ها بود . اینجانب معتقدم که بلاک چین و ارزهای دیجیتال انقلابی در نظام مبلغی می باشند . در پنج سال آتی همگی خواهند اظهار‌کرد : ’ ما این رویش را پیش گویی می کردیم . ’ اینجانب اکنون این تغییر و تحول را می دهم . “
همچنین بخوانید : استخراج ارز دیجیتال با سوء‌استفاده از بینندگان یوتیوب
مردی تمام زندگی خود رابر روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرد
نخستین دفعه نیست
تایوتو سوابق متعددی در ریسک کردن داراست . این نخستین دفعه نیست که وی کلیه معاش اش را فروخته است . در فصل‌تابستان ۲۰۱۷ , تایووتو و همسرش وسایل منزل خویش را برای مهاجرت دور جهان فروختند . این زوج با سه دختر خویش خیر ماه در آسیا و استرالیا هجرت کردند .
 
یادگیری در زمان هجرت
تایووتو اظهار داشت که در سفرش با ارزهای دیجیال آشنا شده‌است و همینطور با سرمایه گذاران و یوزرها این حوزه مقاله ها داشته است .
 
در بالی , وی یک تاجر ارزهای سنتی را چشم است که بعد از ۱۷ سال از کار پیشین خویش دست کشیده است و به سراغ ارزهای دیجیتال رفته است . و در سواحل نوسا در کوئینزلند با یک تاجر بیت کوین بومی دبی نیز حرف شده‌است . تایووتو توضیح میدهد :
 
“ آن‌ها تجربه متعددی در تجارت دارا هستند . اینجانب هنوز درین حوزه کم تجربه هستم . ”
 
خود تایووتو از سال ۲۰۱۰ با دنیای ارزهای دیجیتال آشنا شده‌است . در سال ۲۰۱۰ وقتی که هر بیت کوین کمتر از یک یورو بود , وی با دوستش وارد فضای استخراج بیت کوین می‌شوند البته در سال ۲۰۱۳ تمام بیت کوین های خویش را میفروشد .
 
“ اینجانب کارآفرین هستم , براین اساس هنگامی اولین دفعه درمورد بیت کوین شنیدم , گفتم : بیایید این کار را انجام دهیم . ”