وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

درمان اعتیاد به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اسکاتلند!

درمان اعتیاد به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اسکاتلند!
بیمارستان کسل کرگ ( Castle Craig ) اسکاتلند برنامه ای نو را برای معالجه اشخاصی که به خرید و فروش مداوم ارزهای دیجیتالی مثل بیت کوین اعتیاد دارا‌هستند آغاز نموده است . کارشناسان تندرست روان بر این باورند که خرید و فروش رمزارزها می تواند به یک اعتیاد رفتاری تبدیل شود . این جور از معتادان به شدت و به شکلی بیمارگونه , در پی پیگیری ارزش ارزهای متفاوت دیجیتال و بررسی میزان نوسانات آن میباشند .
 
این راءس درمانی از شیوه‌هایی که برای معالجه موفقیت‌آمیز اعتیاد به قمار استعمال می‌کرده چهت نیل به‌این انگیزه فایده می برد . غرض از اجرای این شیوه‌های درمانی , کاهش اخلاق وسواس‌گونه این اشخاص در قبال خرید و فروش آنلاین رمزارزهاست .
درمان اعتیاد به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اسکاتلند!
کریس برن ( Chris Burn ) که یک کدام از روان‌درمانگران این راس است میگوید : «بازار پرمخاطره و پرنوسان رمزارزها یکی‌از جذابیت‌هایی است که باعث می شود حضور در آن به رفتاری شبیه اعتیاد به شرط‌بندی بیانجامد . حضور درین بازار هیجان و فراروگریز از حقیقت را به همراه داراست . برای مثال , بیت کوین در مقیاس‌هایی کلان مبادله می شود و اما سود و خسارت بالایی هم به همراه داراست . این موقعیت را می‌توان یک حباب حقیقی و واقعی دانست . »
 
تونی مارینی ( Tony Marini ) یکی دیگر از درمانگران درین مریض خانه است . وی خودش تجربه اعتیاد به قمار و کوکائین را داشته است . مارینی میگوید : «چون خودم در دوره‌ای معتاد بودم , فهم و شعور و همدلی بالایی از کسانی دارم که با چنین مشکلی مواجه هستند . »
همچنین بخوانید : بیت کانکت چیست؟
درمان اعتیاد به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در اسکاتلند!
بر پایه آمار اعلام شده در سامانه addiction . com از هر ۱۰۰ نفری که به شرط‌بندی میپردازند , در میان ۳ تا ۵ نفر از آنان نشانه‌های اعتیاد به آن را در خویش دارا هستند . این آمار را می‌توان به اجتماع خرید و فروش‌کنندگان رمزارزها هم تسری بخشید . اکثری از افرادی که به‌این کار می پردازند معمولا با قسمتی از پس‌انداز خویش بیت کوین یا این که بقیه ارزهای دیجیتال را می خرند . با این حال گزارش‌هایی هم موجود هست که عده‌ای منزل و یا این که کلیه پس‌انداز معاش خویش را بر رمز خرید و فروش رمزارزها از دست دادند .
 
کریس برن و تونی مارینی بر این باورند که حضور در بازار خرید و فروش رمزارزها برای اشخاصی که دارنده ویژگی‌های شخصیتی اعتیاد می‌باشند جذابیت بیشتری داراست , چون راهی برای فراروگریز از حقیقت است . اما هنوز مشخص و معلوم نیست برنامه این درمان‌گاه برای معالجه اعتیاد به خرید و فروش ارزهای دیجیتال تا چه حدی موءثر باشد .