وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

ارزش ذاتی بیت کوین صفر است!

ارزش ذاتی بیت کوین صفر است!
موسسه ( Allianz Global Investors ) بازوی سپرده گذاری اصلی ترین کمپانی بیمه اروپا است که رئیس حدود ۵۰۰ میلیارد دلار میزان دارایی را در اختیار داراست . بنابر اعلام این مجموعه , حباب بیت کوین دیر یا این که زود خواهد ترکید و چه بسا در صورتیکه حرفه آوری بلاک چین بتواند منافع قابل توجهی را قسمت سرمایه گذاران کند , این ارز دیجیتالی گشوده نیز بی قیمت است .
 
استفان هوفریچر , مدیریت بخش اقتصاد جهانی و راهکار این مجموعه در یادداشتی نوشت :
 
به لحاظ ما , بها ذاتی بیت کویت صفر است… شما مبنی بر یک بیت کوین نمی توانید از هیچ کسی ادعایی داشته باشید , در حالی که برای مثال مبنی بر اسناد قرضه حاکمیتی , سهام یا این که پول کاغذی می‌توانید چنین ادعایی داشته باشید و از این رو بیت کوین تضمین کننده هیچ مدل جریان درآمدی نیست .
همچنین بخوانید : چه اتفاقی بعد از اتمام بیت کوین ها می افتد؟
ارزش ذاتی بیت کوین صفر است!
او افزود :
 
اگرچه می توان همین عامل را درباره‌ی طلا و جواهرات داشت , البته فلز رنگ زرد برای بیشتراز ۲ هزار و ۵۰۰ سال به صورت گسترده ای تحت عنوان یک ابزار ذخیره بها مورد قبول قرار گرفته است , در حالی که قدمت بیت کوین کمتر از یک ده سال است .
 
به علاوه , به گفته او اصلی ترین ارز دیجیتال عالم «تمام مشخصه های» مهم یک بودجه حبابی را دارااست و از این جهت حباب بیت کوین مطلقا روزی خواهد ترکید .
 
قبلا اقتصاددانان دیگری هم درخصوص بی بها بودن بیت کوین اظهارنظر کرده بودند , اعم از دانشمندان دانش کده بیتزبورگ . آنان به‌این فیض رسیده اند که بیت کوین «دارایی است که از لحاظ معیارهای سنتی هیچ جور ارزشی ندارد . » همینطور نوریل روبینی , اقتصاددان دارای اسم و رسم بیت کوین را «بزرگترین حباب مورخ بشر» خوانده است .