وبلاگ

آخرین اخبار ما

image

اتریوم بخاطر افزایش ادغام 5 درصد سقوط میکند

اتریوم 5 درصد سقوط می کند زیرا ادغام افزایش می یابد

پس از بازیابی سطح 2000 دلار در هفته گذشته در میان انتظارات فزاینده برای رویداد Merge، اتریوم در 24 ساعت گذشته کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های CoinMarketCap، اتریوم (ETH) در 24 ساعت گذشته 5 درصد کاهش یافته است و در حال حاضر با قیمت حدود 1900 دلار معامله می‌شود.

ادغام اتریوم

ادغام اتریوم

آخرین اقدام قیمت تنها 48 ساعت پس از آن صورت می گیرد که اتریوم، دومین ارز دیجیتال بزرگ صنعت از نظر ارزش بازار . برای اولین بار از ماه مه به بالای 2000 دلار رسید.

اتریوم توانست در آخر هفته نزدیک به این رقم باقی بماند و در روز یکشنبه به 2022 دلار رسید، قبل از کاهش شدید قیمت امروز.

علیرغم افت قابل توجه طی 24 ساعت گذشته، اتریوم همچنان در هفته گذشته بیش از 7 درصد رشد داشته است . و آن را به بهترین عملکرد هفته در میان ده ارز دیجیتال بزرگ در آن بازه زمانی تبدیل کرده است.

اتریوم در چند هفته گذشته با پیش بینی رویداد Merge که شاهد حرکت شبکه از مکانیسم اجماع انرژی بر اثبات کار (PoW) فعلی خود به اثبات سهام (PoS) خواهد بود، مورد توجه قرار گرفت.

هفته گذشته، سومین شبکه آزمایشی شبکه، Goerli، با موفقیت به PoS تغییر مکان داد و باعث افزایش 14 درصدی قیمت توکن شد.

همچنین به این معنی بود که آخرین تمرین لباس قبل از تغییر شبکه اتریوم از PoW اکنون کامل شده است و Merge وارد مرحله نهایی کارهای مقدماتی می شود.

به‌روزرسانی که انتظار می‌رود تا حدود یک ماه دیگر آغاز شود، مشکلات مقیاس‌پذیری شبکه اتریوم را برطرف می‌کند و در عین حال هزینه‌های تراکنش را نیز کاهش می‌دهد.

در ابتدا، انتظار می رفت که رویداد Merge در حدود 19 سپتامبر برگزار شود . با این حال، یک تاریخ آزمایشی جدید بعداً 15 سپتامبر فاش شد . با توسعه دهندگان که سختی کل ترمینال (TDD) را تنظیم می کنند – لحظه ای که شبکه اولین بار را تولید می کند.

ویتالیک بوترین، یکی از بنیانگذاران اتریوم، جمعه گذشته در توییتی گفت:

“سختی کل ترمینال روی 587500000000000000000000 تنظیم شده است.

این بدان معناست که شبکه اتریوم PoW اکنون تعداد (تقریبا) ثابتی از هش ها برای استخراج دارد.”

او افزود که bordel.wtf، وب‌سایتی که برای ردیابی بازه زمانی ادغام نزدیک‌تر تنظیم شده بود . پیش‌بینی می‌کند که این انتقال در حدود 15 سپتامبر اتفاق می‌افتد . اگرچه تاریخ دقیق ممکن است متفاوت باشد زیرا به هش ریت شبکه بستگی دارد.

سختی کل ترمینال روی 5875000000000000000000 تنظیم شده است.

این بدان معناست که شبکه اتریوم PoW اکنون تعداد (تقریبا) ثابتی از هش‌ها برای استخراج دارد.

در جای دیگر بازار، بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار، روز یکشنبه به مرز 25000 دلار رسید – سطحی که آخرین بار در اواسط ژوئن مشاهده شد – با این حال، در روز گذشته نیز کاهش یافته است و در حال حاضر 2.4 کاهش یافته است.

در زمان نگارش این مقاله در حدود 24100 دلار معامله می شود.

 

همچنین بخوانید :